پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با سرعت و جدیت بیشتری برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه انتقال آب بن ـ بروجن تلاش کنند.

شعار سال: خدیجه ربیعی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: پروژه انتقال آب بن ـ بروجن تامین‌کننده آب نیمی از جمعیت استان، از تاکیدات سفر رئیس جمهور و از طرح‌های اولویت‌دار آبرسانی در استان است.

وی افزود: اختصاص 20 درصد کمک استانی به پروژه‌ها و طرح‌های ملی خوب و نویدبخش بهره‌برداری این طرح‌ها‌ست.

ربیعی خاطرنشان کرد: خبرهایی در خصوص انتقال پروژه بن ـ بروجن از آب منطقه‌ای استان به آب نیرو شنیده شده که البته در شرایط کنونی خبر نگران‌کننده‌ای است.

وی تصریح کرد: تقاضا می‌شود صحت این خبر بررسی شود چرا که در صورت عملی شدن آن، استقلال استان حذف می‌شود و معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد از همین رو دستگاه‌ها باید برای جذب اسناد خزانه تا 31 تیرماه تلاش کنند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی این پروژه را حیاتی‌ترین پروژه استان دانست و گفت: اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید با بررسی کارشناسی و فنی و با مشورت مجمع نمایندگان این نتیجه حاصل شود نه به صورت شتابزده مطرح شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 1437593:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین