پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اشاره به خشک شدن ۶۰ درصد قنوات و چشمه های استان، تصریح کرد: مشکل کمبود آب تنها خروج آب توسط اصفهان نیست بلکه خشکسالی نیز دخیل است.
شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه‌شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فولاد سفید دشت جزء هشت پروژه شاخص کشوری در دولت تدبیر و امید بود و اکنون فاز دو آن با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری دولت یازدهم در استان طی سه سال و نیم اخیر، تصریح کرد: طی این مدت طرح‌های عمرانی، صنعتی و خدماتی با ارزش ریالی ۳۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: امسال شاخص گازرسانی به مناطق مختلف استان به ۹۴.۵ درصد رسید و برای انتقال آب بن - بروجن نیز ۱۹۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با اشاره به خشک شدن ۶۰ درصد قنوات و چشمه های استان، تصریح کرد: مشکل کمبود آب تنها خروج آب توسط اصفهان نیست بلکه خشکسالی نیز دخیل است.

سلیمانی دشتکی هزینه احداث جاده کارون چهار را یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ ۷۳۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید جذب شد.

وی با اشاره به آب‌رسانی به ۲۲۰ روستا در دولت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۵۰ روستا با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

استاندار افزود: سازمان ورزش و جوانان استان برای جذب بودجه سال آتی باید اهداف و برنامه پیشنهادی خود را به وزیر ورزش و جوانان ابلاغ کند.

وی اشتغال توسط بخش خصوصی را امری ضروری دانست و گفت: سمن‌ها می‌توانند با فعالیت در زمینه مشاغل خانگی یا کارگاه های صنایع دستی ایجاد اشتغال کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد واسط میان دولت و بخش خصوصی هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1395، کدخبر: 95122516292، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین