پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از مسائلی که مردم را آزار می‌دهد بحث اطاله دادرسی و انباشتگی بیش از حد پرونده‌ها در شعب دادگستری‌ها است.

شعارسال: یدالله موحد در مراسم جشن هفته قوه قضائیه ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از بهترین یاران امام و انقلاب اظهارداشت: امروز هر موفقیتی در دادگستری استان کرمان به وقوع پیوسته است حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی قضات خدوم و کارکنان پرتلاش اداری سراسر استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همواره از انتقاد سازنده در مجموعه قضایی استقبال کرده‌ایم زیرا معتقدیم نقد سازنده موجب رشد و شکوفایی و ایجاد راه‌های جدید در هرسازمانی برای رسیدن به اهداف آن سازمان محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه دادگستری استان از کارمندان منضبطی برخوردار است، تاکید کرد: احقاق حق مردم مهمترین اصل در سیستم قضائی است.

وی تاکید کرد: یکی از مسائلی که مردم را آزار می‌دهد بحث اطاله دادرسی و انباشتگی بیش از حد پرونده‌ها در شعب دادگستری‌ها است.

موحد عنوان کرد: توجه بیش از حد به بحث آمارگرایی و همچنین عدم توجه بیش از حد به این مقوله، هر دو آفت‌زا است و بایستی به جنبه‌های مختلف توجه شود زیرا هدف از این طرح‌ها پیشرفت سازمان است .

وی با بیان اینکه تضعیف قوه قضائیه به صلاح جامعه نیست، افزود: همه آحاد جامعه و مسئولان بایستی به بحث استقلال دستگاه قضائی توجه واهتمام ویژه داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 تیر 1396، کد مطلب: 1448917:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین