پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
وزیر کشور در نشست ستاد اربعین ایلام گفت: هماهنگی با دولت عراق در سطح بسیار عالی بود و این روند از ماه ها قبل توسط رئیس جمهور، وزیر خارجه و مسئولین استانی انجام شده بود.

شعار سالعبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ستاد اربعین استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه مردم و مسوولین، گفت:امسال ارائه خدمات به زوار چشم گیر بود و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد زوار نداشتیم.

رحمانی فضلی گفت: اربعین حسینی، اغنا سازی و اجماع سازی است که همه احساس مسئولیت می کنند و پای کار می آیند و با اخلاص زحمت می کشند تا زوار به راحتی به عتبات عالیات مشرف شوند و بدون دغدغه و مشکل به اوطان خود بازگردند.

وی گفت: هماهنگی با دولت عراق در سطح بسیار عالی بود و هماهنگی ها از ماه ها قبل توسط رئیس جمهور، وزیر خارجه کشور و مسئولین استانی انجام شده بود و مشکلی در تردد ها نداشتیم.

رحمانی فضلی با اشاره به برخی مشکلات تردد زوار بدون مدارک قانونی که در اربعین سال گذشته ایجاد شد، تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که شده بود امسال تردد غیر مجاز از مرز نداشتیم.

وی به ماموریت و حماسه بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌ و استفاده از تجربیات گذشته شاهد رشد چشمگیری در ارائه خدمات بودیم.

وزیر کشور تصریح کرد : ۲۰ دستگاه مختلف در اربعین حضور داشتند که هماهنگی بین آنها کار مشکلی بود اما با یاری خداوند این همدلی و همکاری انجام شد.

وی افزود : یکی از مشکلات سال گذشته صدور ویزای گروهی بود که امسال این مشکل مدیریت و ویزا به صورت انفرادی صادر شد.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی ارتش، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی گفت: صدا و سیما امسال بسیار خوب درخشید و اطلاع رسانی خوبی داشت تا اطلاعات و آگاه سازی مناسبی به زوار ارائه داد.

وی گفت: همه پیشنهاداتی که توسط استاندار ایلام مطرح شد در نشست ستاد اربعین کشور مطرح می شود.

وزیر کشور گفت: امسال تلاش های خوبی برای بازگشایی دو مرز چیلات دهلران و خسروی کرمانشاه شد اما متاسفانه علیرغم مصوبه هایی که با کشور عراق داشتیم، این دو مرز باز نشد و مذاکرات را برای بازگشایی این دو مرز در ایلام و کرمانشاه ادامه خواهیم داد تا به زودی این دو مرز بازگشایی شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:4140592، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین