پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
استاندار ایلام از اختصاص ردیف اعتبار اربعین به اسم ایلام در لایحه بودجه ۹۷ خبر داد.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی امشب در گفتگو با مردم در صدا و سیمای استان اظهار داشت: مهمترین موضوع نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس و دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیری تبدیل مهران به عنوان منطقه آزاد تجاری بود.

وی افزود: تشریح ظرفیت های مختلف ستان ایلام از جمله مقاومت این استان در دوران دفاع مقدس در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

وی گفت: استان ایلام با توجه به ظرفیت های مرز،گاز، نفت و کشاورزی از دولت و مجلس طلبکار است و باید نگاه ویژه ای به این استان شود.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همسایگی با سه استان کشور عراق ظرفیت خوبی را برای تبدیل به منطقه آزاد تجاری دارد.

مزیت های مهران برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری

وی گفت: استقرار گمرک کل استان در مهران، پایانه عظیم مهران برای تردد زائران، زیرساخت های فرودگاه قدیمی مهران، نزدیکی این شهر به کربلا و نجف ظرفیت عظیم اربعین، صادرات بیش از ۲.۵ میلیارد دلار از مرز مهران در سال گذشته و وجود بازارچه ...در این شهر از جمله مزیت های مهران برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری است.

وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار قول مساعد دادند که در سفری به استان ایلام کاملا در جریان توسعه این قرار بگیرند.

استاندار ایلام با اشاربه اینکه استقرار کمرگ و احداث بازارچه در چیلات دهلران در نشست با آقای کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی مطرح شد، گفت: قول مساعد داده شد که در لایحه بودجه ۹۷ ردیف اعتبار اربعین به اسم ایلام تصویب شود.

وی گفت: اعتبارات سد سیکان، پروژه حمیل به مهران و آبرسانی به ملکشاهی در بودجه ۹۷ افزایش یافته است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: برای استقرار صنایع پایین دستی صنایع نفت و گاز در حال مذاکره با سرمایه گذاران هستیم.

وی گفت: بخش زیادی از طرح های آبرسانی به اراضی کشاورزی آماده بهره برداری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری پرواز خبر ، تاریخ انتشار 7بهمن 96، کدمطلب:38554، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
ینی میخواستن برای اربعین بودجه بگیرن به نام ایلام درخواست دادن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین