پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: شرکت‌های حقوقی که در حوزه ساخت و ساز فعال اند متهمان اصلی برای امضافروشی به شمار می‌روند.

شعار سال: فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه باید واقعیت امضا فروشی را در حوزه مهندسان ناظر بپذیریم اظهار کرد: امضا فروشی یک اتفاق نامبارکی است که در حوزه صنعت ساخت و ساز دیده می‌شود و باید هرچه سریع تر مانع افزایش این پدیده شد.

وی در ادامه افزود: پدیده امضا فروشی طی چند سال گذشته در حوزه ساخت و ساز افزایش یافنه و این امر در بخش شرکت‌های حقوقی بیشتر مشاهده می‌شود.

چندی پیش، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با قاطعیت اقدام به تکذیت خبر امضا فروشی از سوی مهندسان ناظر ساختمان کرد و با قاطعیت اعلام کرد که هیچ گزارشی از تخلفات مهندسان ساختمان به شورای مرکزی نظام مهندسی مبنی بر امضا فروشی ارجاع نشده است.

گفتنی است، پدیده امضا فروشی و حاشیه‌های آن چندی است که نقل محافل ناظران مهندسی و بساز بفروش‌ها شده است و باید هرچه سریعتر مدعیان و مخالفان این طرح مدارک خود را برای اثبات ادعای خود ارائه دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کد مطلب: 6316203، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین