پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
معاون امور ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضافروشی مهندسان با قیمت‌های چند صد هزار تومانی گفت: با اجرایی‌شدن آیین‌نامه کنترل ساختمان هیچکس فعالیت صوری انجام نمی‌دهد.
شعارسال:  حامد مظاهریان اظهار کرد: در صورت اجرایی‌شدن آیین‌نامه جدید مقررات ملی ساختمان پیمانکار به ضمانتی که در دفترخانه اسناد رسمی می‌دهد، پایبند است و پیش‌بینی می‌شود که میزان تخلفات در این بخش تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دارد. او با بیان این‌که مجموعه آیین‌نامه مقررات ملی ساختمان و میثاق‌نامه اخلاق حرفه‌ای مهندسی یکدیگر را کامل می‌کنند، تصریح کرد:‌ گرچه معتقدیم که اینها گام‌های اول است و با اجرایی‌شدن آن نمی‌توان تخلفات در ساخت و ساز را از بین برد، اما می‌توان به کاهش آن امیدوار بود. مظاهریان خاطرنشان کرد: با تلاش وزیر راه، نظام نامه اخلاق حرفه‌ای مهندسی به منظور کاهش تخلفات ساخت و ساز مطرح شد که در نهایت تدوین آن در وزارت راه با همت کارشناسان مختلف انجام گرفت و پس از تصویب در هیات دولت به استان‌ها ابلاغ شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه آرمان، صفحه 9 ، تاریخ انتشار: سه شنبه 19 مرداد 1395، شماره : 3106 .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین