پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
این مسیر ریلی از چین آغاز و از قزاقستان، روسیه، بلاروس، لهستان، آلمان، بلژیک و فرانسه می‌گذرد و سرانجام در انگلیس به ایستگاه پایانی می‌رسد.

شعار سال: برای نخستین بار قطار باری در مسیر چین به انگلیس راه اندازی شد.

این قطار باربری از ایستگاه راه‌آهن استان چجیانگ واقع در شرق چین حرکت می‌کند و مسافت 12 هزار کیلومتر را در مدت 18 روز تا رسیدن به انگلستان می‌پیماید.

این مسیر ریلی از چین آغاز و از قزاقستان، روسیه، بلاروس، لهستان، آلمان، بلژیک و فرانسه می‌گذرد و سرانجام در انگلیس به ایستگاه پایانی می‌رسد.

این خط آهن از شمال دریای خزر می گذرد و از خاک ایران عبور نمی کند.

این قطار مسافت فرانسه تا انگلستان را نیز از تونل کانال "مانش" که بندر کاله فرانسه را به شهرک فولکستون بریتانیا متصل می‌کند و در زیر کف دریا حفر شده‌ عبور می‌کند.

این خط راه‌آهن در ایجاد اتصال میان اروپا و آسیا مؤثر خواهد بود و به گفته تحلیلگران در کاهش تردد کشتی از مسیر کانال سوئز تاثیر خواهد داشت به گونه‌ای که اقتصاد مصر را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

از طریق این خط ریلی جا به جایی کالاها با هزینه کمتر و در زمان کوتاه‌تر انجام خواهد شد.

لندن پانزدهمین شهر اروپاست که قطارهای باربری چین به آن ها کالا منتقل می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار 15 دی 95، کد مطلب: 515682، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین