پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
پسر رئیس‌جمهوری آمریکا طی کمپین تبلیغاتی انتخابات ۲۰۱۶ با حساب توییتری ویکی‌لیکس پیام‌های خصوصی رد و بدل کرده است.

شعارسال: پسر رئیس‌جمهوری آمریکا طی کمپین تبلیغاتی انتخابات ۲۰۱۶ با حساب توییتری ویکی‌لیکس پیام‌های خصوصی رد و بدل کرده است.

پس از انتشار گزارشی درباره اینکه «دونالد ترامپ جونیور» پسر رئیس‌جمهوری آمریکا روابط پنهانی با ویکی‌لیکس داشته است. وی روز گذشته –دوشنبه- بخشی از پیام‌های رد و بدل شده میان خود و حساب توییتری ویکی لیکس را منتشر کرد.

ویکی لیکس در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایمیل‌های خصوصی «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را افشا کرده بود. بسیاری بر این باورند که افشای این ایمیل‌ها موجب شکست کلینتون شده بود.

پیام‌های منتشر شده نشان می‌دهد که ده‌ها پیام از سوی حساب کاربری توییتر ویکی‌لیکس به وی ارسال شده است.

بر این اساس، پسر ارشد ترامپ ارتباط مخفیانه خود را با سایت ویکی لیکس افشا کرد. در یکی از این پیام‌های رد و بدل شده حساب توییتری ویکی لیکس از افتتاح یک تارنمای مخالف ترامپ خبر داده و رمز عبور آن را در اختیار ترامپ جونیور گذاشته بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، تاریخ انتشار: 23 آبان 1396 ، کدخبر: 189421 ، www.etedaal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین