پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
تارنمای خبری «فاکس نیوز» نوشت: یکی از دوستان ثروتمند هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 و حامی مالی وی، مبلغ 500 هزار دلار تامین کرده تا ترامپ را پیش از انتخابات به رسوایی اخلاقی متهم کنند.
افشای جزئیات جدیدی درباره پرونده اخلاقی ترامپشعارسال: این تارنما با اشاره به تلاش ناموفق سوسی تامپکین بوئل یکی از حامیان مالی کمپین کلینتون، افزود: بر اساس یک گزارش جنجالی منتشر شده، وی به لیزا بلوم وکیل معروف مبلغی پرداخت کرده تا زنانی را برای متهم کردن ترامپ به رسوایی اخلاقی اجیر کند.

فاکس نیوز براساس گزارشی که نیویورک تایمز منتشر کرده، ادامه داد: بلوم به حامیان مالی گفته که من روی زن هایی که شجاعت سخن گفتن علیه ترامپ دارند، کار می کنم در صورتی که شما هزینه امنیت، جابجایی و در صورت امکان 'خانه امن' آن ها را تامین کنید.

دیوید براک یکی از رقبای سابق کلینتون که تبدیل به عامل وی شده بود، از طریق گروه خصوصی که خود تاسیس کرده 200 هزار دلار برای انجام این کار پرداخت کرد.

بلوم گفت که این طرح عملی نشد چون یک مورد درخواست 2 میلیون دلار کرد و دیگران هم به نوبه خود با درخواست مبالغ بالاتر مقدار تامین شده این کار را نپذیرفتند.

بلوم اعلام کرد که بخش عمده ای از پول ها را پس داده است و فقط مقداری از آن ها را به عنوان هزینه های جاری برای متقاعد و آماده کردن زنان نگه داشته است.

این وکیل مدعی شده که با کلینتون و کمپین او هیچ ارتباطی نداشته است.

ارتباط بوئل وبراک با بلوم نشان می دهد که شرکت حقوقی بلوم 200 هزار دلار عرضه شده توسط گروه براک را نگه داشته اما 500 هزار دلار بوئل را پس داده است.

نماینده های کمپین کلینتون از ارتباط براک با بلوم اظهار بی اطلاعی کرده و بوئل هم در مورد تمهید مالی برای این کار اظهار نظر نمی کند.

دراین گزارش آمده که یک ایمیل بین بلوم و زنی رد و بدل شده، نشان می دهد که از سوی یک 'کمیته اقدام سیاسی' حامی هیلاری کلینتون این درخواست صورت گرفته است.

بلوم دختر یکی از وکلای سرشناس آمریکایی است و همانند مادرش متخصص پرونده های رسوایی اخلاقی است.او روی پرونده 4 زن که از ترامپ شاکی بودند کار کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 11 دی 1396 ، کدخبر: ، www.khabaronline.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین