پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
مدیر آموزش و پرورش کردکوی با بیان اینکه برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه باید از آموزش و پرورش کمک گرفته شود، گفت: آموزش و پرورش نهادی است که می‎تواند موجب پیشرفت فرهنگ عمومی جامعه شود.

شعار سال: امید شهریاری، رسانهها را چشمان جامعه دانست و اظهار کرد: کار رسانههایی که آسیبهای موجود در حوزههای مختلف را با هدف رفع آنها، شناسایی و انعکاس میدهند قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه یکی از انتظارات ما از اصحاب رسانه انعکاس نکات مثبت و انتقال آسیبها به آموزش و پرورش است، گفت: برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه باید از آموزش و پرورش کمک گرفته شود، در واقع آموزش و پرورش نهادی است که میتواند موجب پیشرفت فرهنگ عمومی جامعه شود.

مدیر آموزش و پرورش کردکوی بر ضرورت مشارکت و همدلی دستگاههای مختلف با آموزش و پرورش تأکید کرد و یادآور شد: در بخشهای مختلف بهویژه در حوزه آسیبهای اجتماعی باید در کنار امر و نهی به دانشآموزان و بیان نکات منفی، راهکار ارائه دهیم که در این مسأله مشارکت دستگاههای مختلف تأثیر بهسزایی دارد.

شهریاری با اشاره به شعار «برداشتن دیوار مدارس»، اذعان کرد: در راستای این شعار انتظار است همه دستگاههای اجرایی در چارچوب قوانین و مقرارت برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه با آموزش و پرورش همگام شوند.

وی بر لزوم پرورش مهارتهای دانشآموزان بهویژه در مقطع ابتدایی تأکید کرد و یادآور شد: خوب گوش کردن، استدلال کردن، ارتباط برقرار کردن و ... از جمله مهارتهایی است که دانشآموزان باید آن را فرا بگیرند تا در آینده بهعنوان مسؤولان بتوانند بهدرستی نقشآفرینی کنند.

مدیر آموزش و پرورش کردکوی تصریح کرد: یکی از مسائلی که باید در شهرستان کردکوی به آن توجه شود استفاده از فضای مکمل آموزشی است که برای تحقق این مهم باید از ظرفیت خیرین استفاده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960822001638: www.golestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین