پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امداد رسانی در مناطق زلزله زده بدون ساماندهی موجب اختلال در کمک رسانی می شود .

شعارسال : سرهنگ امیرغلامعلیان فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون هماهنگی وارد منطقه زلزله زده نشوید حتی برای امداد رسانیاز مردم خواست برای کمک به مناطق زلزله زده به مردم به صورت غیر ساماندهی شده هجوم نبرند، چون این اقدام آن‌ها باعث ایجاد بی نظمی و ناامنی در منطقه می‌شود.

سرهنگ امیرغلامعلیان گفت: هم اکنون با تلاش نیرو‌های نظامی وانتظامی امنیت منطقه برقراراست و نیرو‌های مستقر در مناطق زلزله زده اجازه تعدی به کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان نخواهند داد.

وی بااشاره به اینکه اگر افراد سود جو یکبار اقدام به کار‌های خلاف انسانیت در مناطق زلزله زده کرده اند بیانگر این نیست که این امر همیشگی باشد گفت: هم اکنون امنیت کامل در منطقه برقراراست و نیرو‌های امدادی مشغول اسکان و امداد رسانی به آسیب دیدگان هستند.

وی اضافه کرد: به محض اطلاع از وضعیت و چگونگی رخ دادن زلزله غرب کشور، برآورد‌های اولیه انجام و تیپ با امکانات اولیه در منطقه مستقر شد.

فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همه امکانات ما از نظر نیروها، خودرویی و دیگر امکانات در اختیار منطقه آسیب‌دیده قرار گرفته و تا جایی که توانسته‌ایم انتقال مصدومین را انجام دادیم.

سرهنگ غلامعلیان ادامه داد: آمبولانس‌ها مرتب در مسیر سرپل‌ذهاب به کرمانشاه برای تخلیه مناطق و انتقال مصدومان فعال هستند. ۶۰۰ تا ۷۰۰ چادر از امکانات تیپ برای ایجاد سرپناه موقت استفاده شده است.

وی خاطر نشان کرد:موادغذایی سرد نیز بلافاصله به آن‌ها داده شد و از امروز نیز اولین مرحله توزیع غذای گرم بین حادثه‌دیدگان انجام می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما ، تاریخ انتشار:24 آبان 1396، کدخبر: 1900089،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین