پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران در نامه ای به استاندار کرمانشاه اعلام آمادگی کرد تا آب بسته بندی مورد نیاز مردم در مناطق زلزله زده غرب کشور را تامین نماید.
شعارسال: انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران در نامه ای به استاندار کرمانشاه اعلام آمادگی کرد تا آب بسته بندی مورد نیاز مردم در مناطق زلزله زده غرب کشور را تامین نماید.

متن کامل نامه پیمان فروهر دبیر انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی کشور به هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به شرح زیر است:

جناب آقای هوشنگ بازوند استاندار محترم کرمانشاه

با سلام وادب

احتراما ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما عزیزان و هموطنان مصیبت دیده در آن استان ، انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران آمادگی خود را جهت تامین آب مورد نیاز هموطنان عزیز رنج دیده در آن استان اعلام می نماید ، بدون شک اعضاء این انجمن همچون سایر ایرانیان در سوگ هموطنان عزیز خود گریستند و یک زبان و یک دل تسلیت و همدردی خود را به شما عزیزان و خانواده های مصیب دیده و داغ دارتقدیم می نماید.

این انجمن در تجربیات تلخ در بلایای طبیعی قبلی در کشور همواره در کنار سایر دستگاهها و سازمانهای امدادی بوده و با ارسال محصولات نیاز هموطنان خود به آب پاک را مرتفع نموده اند و اکنون نیز همچون دفعات قبل این آمادگی را دارد تا در کنار هموطنان خود باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فود پرس، تاریخ انتشار: 22 آبان 1396، کدخبر: - ، www.news.parseek.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین