پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به همه مردم حادثه دیده کرمانشاه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده گفت: امروز به همراه رییس و هشت نفر از اعضای کمیسیون بهداشت بازدیدی از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به عمل آوردیم و در جریان وضعیت درمان بیمارانقرار گرفتیم

شعار سال: منوچهر جمالیبا اشاره به حضور در مناطق آسیب دیده اسلام آباد غرب و صدمات وارده به یکی از بیمارستان های این شهر افزود: کادر خدمات درمانی هم اکنون درحال رسیدگی به مصدومان و زلزله زدگان از طریق چادرها و بیمارستان‌های صحرایی هستند. شرایط در حال حاضر کنترل شده است و افراد بدحال به کرمانشاه یا استان‌های دیگر اعزام می‌شوند و اگر کسی به جراحی نیاز داشته باشد جراحی می‌شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص خدمت رسانی به مصدومان سرپل ذهاب گفت: اقدامات درمانی سرپایی برای مصدومان در سرپل ذهاب فراهم است. البته کمبودهایی مانند چادر، پتو، آب و وسایلی که برای گرمایش در شب مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد که هماهنگی‌های لازم جهت تامین این اقلام درحال انجام است .

جمالی اظهار کرد: وزارت بهداشت در خدمات رسانی به مصدومان، زلزله زدگان و کنترل اوضاع موفق عمل کرده است. البته در چنین شرایطی به دلیل ازدحام، شلوغی، مراجعه مردم و اتفاقات دیگر ممکن است کیفیت کار آنگونه که باید نباشد اما وزارت بهداشت توانسته است در درمان بیماران، عمل جراحی و بقیه اقداماتی که مدنظر بوده موفق عمل کند.

وی در ادامه گفت: در سرپل ذهاب بیمارستان صحرایی دایر شده و نیروهای وزارت بهداشت مستقر و آماده‌ رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان هستند.

جمالی در پایان با تاکید بر نیاز مردم به کمک مسئولان اظهار کرد: مردم آسیب دیده اند و نیاز به حمایت و هماهنگی وزارت بهداشت، هلال احمر، مرکز اورژانس، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای سالامی ، تاریخ انتشار 24 آبان 96، کدمطلب:356637، www.icana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین