پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
عبدالرضا رحمانی فضلی پس ار پايان جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران استان كرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: علي رغم مسدود بودن جاده ها همان اول وقت تلاش شد به مجروحان و مصدومان خدمات رسانی شود.

شعارسال: عبدالرضا رحمانی فضلی وزير كشور پس ار پايان جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران استان كرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علي رغم مسدود بودن جاده ها همان اول وقت تلاش شد به مجروحان و مصدومان خدمات رسانی شود.

وي افزود: بیش از 30 هلی کوپتر در منطقه پرواز دارند و درحال انتقال مجروحین و مصدومان هستند و اين افراد را به سرعت به شهرهای دیگر منتقل مي كنند.

وزير كشور گفت: در تلاشيم كه آب، برق، نیازهای غذایی و چادر که جزء نیازهای واقعی و ضروری مردم است تامین شود.

رحماني فضلي تاكيد كرد: تعدادي چادر ميان مردم توزیع شده اما تعداد آن کم بوده که دستور دادیم امشب چادر بیشتری به این منطقه انتقال داده شود

وي با بيان اينكه گزارشي از وضعیت آب و برق و گاز در جلسه امشب ارائه شد، گفت: بیش از 85 درصد آب و برق منطقه وصل شده و تا فردا ظهر مسلم کردیم که انشالله همه آن وصل شود.

وزير كشور اضافه كرد: تلاش این است که در مرحله بعد بحث برآورد خسارت را هم داشته باشیم، تیم هایی مامور شدند که این برآورد خسارت را انجام دهند اما با توجه به فصل سرما باید این اقدامات با سرعت صورت گیرد‌.

رحماني فضلي گفت: درست است که 24 ساعت از واقعه گذشته اما ما از امروز صبح که امکان دسترسی بوده توانستیم خدمات رسانی کنیم که به نظر من خدمات ارائه شده قابل قبول است اما هنوز نقص ها و ضعف های زیادی وجود دارد كه بايد با اهتمام بيشتر رفع و جبران شود.

وزير كشور با اشاره به حجم گسترده منطقه زلزله گفت: در استان كرمانشاه يك هزار و 960 روستا و 7 شهرستان آسیب دیده اند كه برخي مناطق صعب العبور و کوهستانی است و همچنين با پراکندگی های بسیار زیادی مواجه هستيم.

رحمانى فضلى با اشاره به سفر فرداي رئیس جمهور به كرمانشاه و بازديد از برخي مناطق زلزله زده افزود: در جريان اين سفر مصوباتي خواهيم داشت كه بايد نسبت به اجرايي شدن آن اهتمام بيشتري به خرج داد.

وي گفت: امیدواریم بتوانیم مقداری از غم و درد و ناراحتی که مردم دارند را با کمک رسانی جبران کنیم

وزير كشور بيان كرد: عزیزانی که جان خود را در این موضوع از دست دادند که بیش از ٤٠٠ نفر هستند غمشان برای خانواده هایشان فراموش ناشدنی است كه آرزوی غفران برای آن عزیزان و صبر برای خانواده هایشان داریم.

رحماني فضلي تصريح كرد: از مردم خواهش داریم با حفظ آرامش خود و همکاری که تا کنون بسیار خوب بوده کمک کنند تا امداد رساني به بهترين نحو انجام شود.

وي گفت: بنده به این مناطقی که رفتم علی رغم خسارتهای زیادی که وارد شده مردم بسیار با محبت خواسته هایشان را مطرح می کردند و البته این حق آنها است، برخی جاها هم عصبانی و ناراحت هستند که به آنها حق می دهيم ولی در هر حال باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانيم این مشکل را حل کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت کشور، تاریخ انتشار: 22آبان1396 ، کدخبر: 469742: www.moi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین