پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
معاون استاندار لرستان از فعالیت 70 سمن حوزه مواد مخدر در این استان خبر داد.

شعار سال: حبیب اله خجسته پور ظهر امروز در کارگاه آموزشی منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد حوزه اعتیاد و موادمخدر، بیان کرد: با توجه به اینکه لرستان استان معین کرمانشاه است دستگاه‌های استان برای کمک به کرمانشاه پای کار بوده و مردم و ngoها نیز در کمک به زلزله زدگان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی در ادامه بر مردمی شدن امور تاکید کرد و افزود:هر گاه اقدامات اجتماعی شده و مردم پای کار بوده‌اند شاهد موفقیت و توفیق بوده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت:در بحث مقابله،پیشگیری و درمان اعتیاد نقش مردم را به راحتی می‌توان دید چنانکه اگر مردم اطلاعات دقیق و صحیح به نهادهای ذیربط بدهند می‌توان در حوزه پیشگیری موفق بود.

خجسته پور خاطرنشان کرد:حدود 70 سمن در حوزه مواد مخدر در لرستان داریم و برای پذیرا بودن ایفای نقش توسط سازمان‌های مردم نهاد استقبال خوبی شاهد هستیم چنانچه مدیران بر نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد واقف هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۲۵۰۰۰۴۶۱ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین