پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
فرماندار دلفان گفت: اعتبارات پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در این شهرستان ناکافی بوده و با توجه به وضعبت اعتیاد منطقه نیازمند اعتبارات استانی هستیم.

شعارسال: فرماندار دلفان گفت: اعتبارات پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در این شهرستان ناکافی بوده و با توجه به وضعبت اعتیاد منطقه نیازمند اعتبارات استانی هستیم.

جعفر طولابی روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدرشهرستان دلفان افزود: وضعبت پدیده شوم اعتیاد در این شهرستان نگران کننده است که بایستی برای حل این مشکل با برنامه ریزی و اعتبارات مورد نیاز در این راستا گام برداشت.

وی افزود: متاسفانه پدیده اعتیاد در بین برخی مدیران و کارمندان رخنه کرده که زیبنده نظام اداری ما نیست و امیدواریم ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در این راستا چاره اندیشی کند.

فرماندار دلفان با بیان اینکه کمیته های فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر بایستی براساس شرح وظایف و ماموریت های ابلاغی و متناسب با شرایط منطقه اقدام به تدوین و تنظیم برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر نمایند اظهارکرد: کمیته ها بایستی افراد بهبود یافته را جهت حمایت و پرداخت تسهیلات شناسایی کنند.

میرزایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان نیز با قدردانی از تلاش های اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلفان گفت: عملکرد کمیته های مقابله، فرهنگی و درمان ستاد یشگیری از اعتیاد شهرستان دلفان از کمیته ها برتر دراستان شناخته شده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دلفان امروز، تاریخ انتشار: 16خرداد1396، کدخبر: 9203: www.delfanemrooz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین