پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
محمد جواد ابطحی عضوجبهه پایداری در مورد احتمال بازگشت ناطق نوری به جامعه اصولگرایی گفت: ناطق نوری و مانند آقای ناطق نوری یعنی مشایخ و پیشکسوتان از هر دوجناح باید صحنه را برای جوان‌ترها خالی کنند.

شعارسال : محمد جواد ابطحی عضوجبهه پایداری در مورد احتمال بازگشت ناطق نوری به جامعه اصولگرایی گفت: ناطق نوری و مانند آقای ناطق نوری یعنی مشایخ و پیشکسوتان از هر دوجناح باید صحنه را برای جوان‌ترها خالی کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: زمانی به آقای بادامچیان در حزب موتلفه این را گفتم که با این روش نمی توانید موتلفه را ادامه دهید. عین شوروی که تعدادی بازنشسته و کهنسال که از آنها گورباچف بوجود آمد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در خانه ملت خاطر نشان کرد: اگر آقایان بخواهند موقعیت شان را حفظ کنند باید میدان را به جوانان بدهند البته آقای ناطق نوری نیز میلی برای حضور در صحنه ندارد و البته خودش می‌داند در جامعه اصولگرایی با توجه به موضع گیری‌های که قبلا داشته و دارد نمی تواند محوری برای جذب همه اصولگرایان باشد .

ابطحی افزود: ممکن است ناطق بتواند بعضی ازاصولگرایان همانند آقای باهنر وجامعه اسلامی مهندسین را جذب کند ولی همه طیف‌های اصولگرایی نظر مساعدی در مورد وی ندارند. آباداگران، پایداری و جامعه زینب اصلا نظر موافقی نسبت به وی ندارند.

وی تصریح کرد: متعادل های اصولگرا نیز وی را قبول ندارند یعنی ناطق نوری در سنی نیست که بتواند این مسئولیت را قبول کند و شان وی این است که راهنمایی و ارشاد کند. زمان برای وارد گود شدن وی گذشته است و دیرشده است .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 1 آذر 1396، کدخبر: 574201 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین