پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
استاندار هرمزگان گفت: همه ادارات و دستگاه‌های دولتی یک درصد از اعتبارات و بودجه سالانه خود را به توسعه ورزش اختصاص دهند.

شعار سالفریدون همتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: اعتبار جمع شده از این محل سی درصد به اداره کل ورزش و جوانان، سی درصد به ورزش آموزش و پرورش و ۴۰ درصد به ورزش کارکنان ادارات و دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

استاندار هرمزگان گفت: بر اساس برآورد‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل این یک درصد حدود ۱۵ میلیارد تومان جمع آوری می‌شود.
فریدون همتی افزود: در گزارشی که از وضعیت درآمد و هزینه خانوار‌های شهری و روستایی در استان و مقایسه آن با میانگین کشوری تهیه شد روند افزایش درآمد‌ها نسبت به هزینه‌ها از سال ۹۳ رو به رشد است.
همتی گفت: وظیفه اصلی مدیران دولتی در استان افزایش کارآمدی نظام اداری و خدمت رسانی به مردم است.
مقایسه اعتبارات هزینه‌ای ادارات و دستگاه‌های دولتی در هرمزگان با سایر استان‌ها و ارائه آمار عملکرد برخی از ادارات و دستگاه‌ها در زمینه جذب اعتبارات ملی از دیگر موضوعات این جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۱۹۱۰۷۹۲، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین