پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳
معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان بر رعایت اعتدال در اعتبارات ورزش بانوان و آقایان تاکید کرد.

شعار سال: فریبا محمدیان ظهر امروز در نشست مشترک نایب رئیسان فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: بانوان در سطح جامعه نقش به‌سزایی دارند این مهم در حالی است که توجه به سلامت جسم و روح بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: ورزش بانوان با توجه به اهمیت و نوپا بودن برخی رشته‌های ورزشی نیازمند سهم مطلوبی از بودجه کشور است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا در این زمینه اقدام کنند.

معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از علل اصلی اهمیت توجه به ورزش به ویژه ورزش بانوان بوده که باید با ارتقاء ورزش در سطح جامعه سلامت جسمی و روحی شهروندان را تامین کنیم.

محمدیان با اشاره به رعایت اعتدال در بودجه و اعتبارات ورزش بانوان و آقایان خاطرنشان کرد: تقویت ورزش بانوان در رشته‌های مختلف باید در اولویت برنامه‌ها در سطح استان‌ها قرار گیرد و در این زمینه استعدادیابی مطلوب انجام شود تا قهرمان‌پروری و کسب موفقیت‌های بین‌المللی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی در بین ورزشکاران باید ترویج یابد چراکه ورزشکاران الگوی جامعه بوده و این مهم در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز اثر مثبت و مطلوب دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1588398، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین