پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازوکار افزایش قیمت نان از روز گذشته به اجرا در آمده، اما به‌دلیل اینکه ابلاغ دستورالعمل این افزایش به اتحادیه و اصناف ممکن است زمان‌بر باشد، اجرای مرحله نهایی آن یعنی افزایش قیمت در محل فروش به هفته آینده موکول شد.

شعارسال: علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تأخیری در افزایش 15درصدی قیمت نان وجود ندارد اظهار کرد: سازوکار افزایش قیمت نان از روز گذشته به اجرا در آمده است اما به‌دلیل اینکه ابلاغ دستور العمل این افزایش به اتحادیه و اصناف ممکن است زمان‌بر باشد اجرای مرحله نهایی آن یعنی افزایش قیمت در محل فروش به هفته آینده موکول شده است.

وی افزود : تأخیری در اجرای افزایش قیمت نان اتفاق نیفتاده و این روال عادی است و این دستورالعمل همزمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی اعلام کرد: قیمت نان از هفته آینده 15 درصد افزایش می‌یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 2 آذر 1396 ، کدخبر: 1581778 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین