پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گفته نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با موافقت وزیر راه و شهرسازی مطالعات احداث فرودگاه صنعتی در تکاب به زودی آغاز می شود.
شعار سال: همایون هاشمی روز سه شنبه افزود: با توجه به سخت گذر بودن راه های دسترسی این شهرستان، احداث فرودگاه توسط بخش خصوصی می تواند ظرفیت های اقتصادی این شهرستان را بیش از پیش شکوفا کند.
وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار طرح نیز آماده همکاری با این طرح است، بیان کرد: تکاب به علت وجود ظرفیت های بالقوه از جمله معادن غنی طلا و سنگ، جاذبه های گردشگری مثل مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان به دسترسی های جدید به ویژه بهسازی جاده ها، ساخت فرودگاه صنعتی و اتصال به شبکه ریلی نیاز دارد.
وی ادامه داد: پس از اتمام مطالعات، باند فرودگاه صنعتی با همکاری سرمایه گذاران و انجمن معادن این شهرستان در حدفاصل محور تکاب - شاهیندژ ساخته می شود.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی اضافه کرد: ساخت فرودگاه صنعتی در تکاب موجب تحول در روند توسعه این شهرستان و سایر شهرهای جنوب آذربایجان غربی می شود و بخش حمل و نقل را در جنوب این استان توسعه می دهد.
وی با تاکید بر اینکه احداث این فرودگاه موجب افزایش بهره وری در بخش معدن و صنایع معدنی این شهرستان و افزایش اشتغال زایی می شود، بیان کرد: این فرودگاه علاوه بر استفاده صنعتی در صورت لزوم مورد استفاده هواپیماهای کوچک مسافری قرار می گیرد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی و در فاصله 300 کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرواز خبر، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد مطلب: 14798، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین