پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه شاهرود عامل توسعه اقتصادی و تکمیل زنجیره های مزیت دار اقتصادی شرق استان سمنان است.

شعار سال: سیدحسن حسینی شاهرودی در پی بازدید جمعی از اقشار مختلف مردمی از روند پیشرفت پروژه های در حال تکمیل فرودگاه شاهرود، باصدور پیامی خواستار رسیدگی هرچه زودتر به این فرودگاه شد.

در این پیام می خوانیم: همدلی و همیاری همواره بزرگترین عامل در پیشبرد اهداف گروهی به شمار آمده و صمیمی ترین واژه ای است که در فصل همکاری کتابِ توسعه و پیشرفت خطۀ معلمان دین و اخلاق، تا ابد به روشنی خواهد درخشید. حضور معنادار شما مردم آگاه و انقلابی در بازدید از پروژه های در حال اجرای فرودگاه مردمی شاهرود، روحیۀ حق خواهی، مطالبه گری و دغدغه مندی مردم نسبت به مسائل راهبردی شهرستان های شاهرود و میامی را به نمایش گذاشت.

با عنایت حضرت حق و برای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی و همچنین تحقق عدالت اجتماعی ضمن سفر اخیر مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، امیدواریم با حمایت های مسئولان دلسوز و پرتلاش، شاهد به ثمر نشستن پروژه هایی باشیم که در بازدید امروز خواستار تسریع آن بوده اید. یقیناً همانگونه که توسعه صادرات و تکمیل زنجیره های مزیت دار اقتصادی از اهداف اولیه احداث این فرودگاه بوده، با تکمیل این پروژه ها و تصویب مرز هوایی طلیعه شکوفایی اقتصادی در شرق استان پدیدار خواهد شد.

بی تردید ابراز خالصانه احساس مسئولیت شما برادران و خواهران گرامی در معیت ائمه محترم جمعه شهرستان در پیگیری و کمک به پیشبرد برنامه ها و اهداف چشم انداز این منطقه غنی و با استعداد از ایران اسلامی، بیش از پیش موجب سنگینی مسئولیت این جانب در اهتمام و دفاع از حقوق موکلان عزیز خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036228:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین