پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: طرح تغییر و توسعه ترمینال موقت فرودگاه سمنان اجرا می‌شود. راه‌اندازی این طرح می‌تواند بسیاری از زیرساخت‌های کشور را در حوزه‌های مختلف تقویت کند.

شعار سال: رحمت‌الله مه‌آبادی شامگاه شنبه در جلسه‌ای مشترک با استاندار سمنان اظهار داشت: طرح تغییر و توسعه ترمینال موقت فرودگاه سمنان اجرا می‌شود و با انجام این طرح، تحولات خوبی در حمل‌ و نقل مسافربری و حوزه گردشگری ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد پروازهای مسافربری در استان سمنان در اولویت قرار دارد، افزود: اجرای این طرح برای جذب توریست و رونق‌بخشی به مناطق گردشگری این استان کمک شایانی می‌کند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این استان تبیین کرد: استان سمنان با توجه به نزدیکی به پایتخت زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی پروازهای خارج از تهران را دارد.

وی از اجرای طرح مدیریت آسمان ایران‌شهر خبر داد و متذکر شد: ایران در دو جبهه پرترافیک دنیا قرار دارد و راه‌اندازی این طرح می‌تواند بسیاری از زیرساخت‌های کشور را در حوزه‌های مختلف تقویت کند.

مه‌آبادی تأکید کرد: اجرای این طرح برای نخستین بار در تاریخ ایران با بهترین استانداردهای ناوبری در دنیا انجام شد.

وی با بیان اینکه با حمایت مسئولان عالی‌رتبه و مسئولان شورای امنیت ملی شاهراه حیاتی هوایی کشور اجرای این طرح در بعد سیاسی و خارج از مرزهای ایران نیز مفید بوده است، اضافه کرد: این طرح در جریان تحریم جدید عربستان و کشورهای حامی آن علیه قطر بسیار مفید و کارساز بود، به‌گونه‌ای که با عدم اجرای آن عربستان می‌توانست قَطَر را همچون بحرین در محاصره و منگنه قرار دهد.

مدیرعامل فرودگاه‌های ایران یادآور شد: 121 پروژه عمرانی در فرودگاه‌های کشور با اعتباری بالغ‌ بر 800 میلیارد تومان اجرا شده است

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 تیر 1394، کد مطلب: 1459292:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین