پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
علی متانت اظهار کرد: ساخت فرودگاه بین المللی ایلام در 2 مرحله برنامه ریزی شده و در دست اقدام است که مرحله نخست آن از محل اعتبارهای استانی و مرحله دوم آن نیز با همکاری فرودگاه های کشور ساخته خواهد شد.

شعارسال: علی متانت روز شنبه در گفت و گو یی اظهار کرد: ساخت فرودگاه بین المللی ایلام در 2 مرحله برنامه ریزی شده و در دست اقدام است که مرحله نخست آن از محل اعتبارهای استانی و مرحله دوم آن نیز با همکاری فرودگاه های کشور ساخته خواهد شد.

وی از انجام مراحل تکمیل مرحله نخست پایانه مسافری این فرودگاه خبر داد و افزود: مرحله نخست این فرودگاه شامل اجرای فونداسیون و اسکلت فلزی است که اکنون مراحل ساخت آن با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است که به زوی در محل پایانه نصب خواهد شد.

مدیر فرودگاه ایلام تاکید کرد: تکمیل این پایانه می تواند گامی مهم در توسعه فرودگاه ایلام و افزایش پروازها در مسیرهای داخلی و خارجی به همراه داشته باشد.

متانت با اشاره به افزایش پروازهای این فرودگاه در مسیر ایلام - تهران و دیگر مسیرها در نیمه نخست سال آینده افزود: با رایزنی های انجام شده و از اواسط هفته جاری (سه شنبه 19 بهمن) یک پرواز دیگر در مسیر تهران - ایلام توسط شرکت هواپیمایی ماهان به پروازهای موجود افزوده خواهد شد.

به طور میانگین روزانه سه پرواز هوایی در مسیر رفت و برگشت تهران - ایلام انجام می شود.

وجود پایانه مسافری و تجاری در مرز بین المللی مهران و راه اندازی منطقه آزاد تجاری در این خروجی بین المللی در آینده نزدیک، ضرورت افزایش شمار پروازهای داخلی و برقراری پروازهای خارجی و به دنبال آن پایانه های مسافری در فرودگاه شهدای ایلام برای جا به جایی مسافران و حمل کالاها را دو چندان کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ایلام به روز، تاریخ انتشار: 16بهمن1395، کدخبر: 3627: WWW.ilamberoz.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین