پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
پروازهای دولتی در این چهار سال یکی بعد از دیگری در فرودگاه ایلام بر زمین این استان نشسته و برخاسته اند اما این پروازها چیزی برای ایلامی ها در بر نداشت الا شعار و حرف./یلامی ها می خواهند تا با رونق اقتصادی تاثیری مثبت بر روند بیش از 14 درصدی نزول ازدواج و کاهش رقم بیش از 33 درصدی افزایش طلاق مشاهده کنند.
شعارسال: پروازهای دولتی در این چهار سال یکی بعد از دیگری در فرودگاه ایلام بر زمین این استان نشسته و برخاسته اند اما این پروازها چیزی برای ایلامی ها در بر نداشت الا شعار و حرف.

اکنون قریب به چهار سال از به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در کشورمان می گذرد و مدیریت ارشد استان نیز با گذشت این همه مدت و دادن وعده ی " به پا کردن طوفان" هنوز در ایجاد اندک نسیم خدمت رسانی به مردم محروم این استان وا مانده است.

هر چند اطرافیان مدیریت ارشد چنین وانمود می کنند که به برکت ارتباطات ایشان با مرکز مدام پروازهای دولتی در ایلام نشست و برخاست می کنند و کاری به نفع مردم در حال شکل گرفتن است باید عرض کنم که واقعیت چیز دیگری است و اصلا هم از این خبرها نیست. وبعدها افکار عمومی خود به واقعیات پشت پرده این جریانات پی خواهند برد. مردمی که با فقر و بیکاری خانواده ها و جوانانشان دسته و پنجه نرم می کنند و نتیجه کارهای مجموعه ی مدیریتی استان برای آنها چیزی جز آسیب های اجتماعی و روانی نیست.

بطوریکه بعد از چهار سال هیچ تغییری در حال پروژه ها و طرح های استانی ایجاد نشده و باب نقد مسئولان همچنان بر پاشنه به مسخره گرفتن منتقدان می چرخد، امری که بارها از سوی اصحاب رسانه تذکرات لازم در موردشان داده شده است اما همچنان نادیده انگاشته می شود که البته این انتقادات مشفقانه تنها به این قشر محدود نبوده و بارها و بارها نماینده محترم ولی فقیه در استان و سپاه پاسداران نیز برای رفع مشکلات مردم تاکید کرده اند.

واکنش مسولان ارشد به این انتقادات نه تنها گامی رو به جلو نبود بلکه با حرکت به عقب و توسل جستن به عکس های یادگاری در دوران دفاع مقدس و دیگر بزرگان سعی در منحرف کردن افکار عمومی داشته و می کوشد تا با انتصاب خود به یادگاران ان زمان که خالصانه و بدور از هر گونه ریا خدمت می کردند چهره ای نو از خود به نمایش بگذارد. اینجاست که داشتم داشتم بی معنی می شود و دارم دارم ملاک می شود.

دستگاه های فرهنگی استان هم بهتر است به جای برگزاری کنسرت هایی که هیچ خروجی جز انحراف در بین مردم ندارد به فکر کاری کارستان در تقویت بنیه اقتصادی و جایگاه فرهنگی و سیاسی استان در غرب کشور داشته باشند. نه اینکه به فکر حاشیه و جوابیه باشد .

انتظار ایلام ۶۰۰هزار نفری از مسولان این است تا نرخ بیکاری 11.6 درصدی کارجویان به یک عدد تک رقمی تبدیل شود. ایلامی ها می خواهند تا با رونق اقتصادی تاثیری مثبت بر روند بیش از 14 درصدی نزول ازدواج و کاهش رقم بیش از 33 درصدی افزایش طلاق مشاهده کنند. ایلامی ها می خواهند دیگر شنونده خبر خودکشی یک هم استانی نباشند. آنها می خواهند تا در استانی با ظرفیت بالای اقتصادی و سیاسی شاهد حرکت های مثبت باشند نه صرفا شعار.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی غرب آنلاین، تاریخ انتشار: شنبه 1 آبان 1395، کدخبر: - ، www.gharbonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین