پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
معاون عمرانی استانداری سمنان از فراهم شدن امکان فرود هواپیماهای پهن‌پیکر در فرودگاه سمنان تا دهه‌فجر امسال خبر داد و گفت: فاز اول پروژه فرودگاه سمنان دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
شعار سال:

مهدی زندیه‌وکیلی در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه سمنان، با اعلام این خبر اظهار کرد: فرودگاه سمنان طی دو فاز اجرایی به‌بهره‌برداری می‌رسد که در فاز اول آن تا بهمن‌ماه باند این فرودگاه برای نشستن هواپیماهای پهن‌پیکر آماده و در فاز بعدی امکان فرود هواپیماهای مسافربری نیز در آن فراهم خواهد شد.

وی از پیشرفت فیزیکی 92 درصدی باند این فرودگاه خبر داد و افزود: قرار است فاز اول این فرودگاه در بهمن‌ماه امسال با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان افتتاح شود.

معاون عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه آسفالت باند فرودگاه به زودی انجام می‌شود تصریح کرد: اصلی‌ترین دلیل تاخیر در آماده‌سازی فرودگاه و آسفالت باند آن، برودت هوا و نامناسب بودن دمای هوای سمنان برای آسفالت این باند بوده است.

وی از آماده‌سازی همه امکانات برای آسفالت باند فرودگاه خبر داد و گفت: اگر مشکل دمای هوا وجود نداشته باشد آسفالت باند فرودگاه سمنان طی هفته آینده انجام می‌شود.

زندیه وکیلی با اشاره به رویکرد فنی و کارشناسانه مسئولان این پروژه در احداث این فرودگاه اضافه کرد: آسفالت باند در دمای هوای پایین تاثیر سوئی در کیفیت آسفالت باند فرودگاه خواهد داشت لذا تا دمای هوا به دمای استانداردی برای این کار نرسد، آسفالت آن انجام نمی‌شود.

معاون استاندار سمنان از سپردن پروژه زیباسازی فرودگاه سمنان به شهرداری این شهر خبر داد و گفت: اجرای این بخش از پروژه نیز به شهرداری سمنان که تجربه و کارنامه خوبی در زیباسازی دارد سپرده شده است.


با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1395، کد خبر:95102012801   www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین