پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
در نشست دكتر حسينى شاهرودى، نمایندۀ مردم شهرستان های شاهرود و میامی با دکتر جهانگیری معاون اول رئيس جمهور و مهندس نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت که در هواپیما و حین عزیمت به شاهرود در آسمان استان سمنان به مناسبت هفتۀ دولت برگزار شد، برخی مسائل و مشکلات شهرستان های شاهرود و میامی مطرح و بررسی گردید.
شعارسال: فعال سازی کارخانۀ سیمان بیارجمند، انتقال برق معادن مس عباس آباد، توسعۀ صادرات محصولات صنعتی و کشاورزی، توسعۀ بیمارستان امام حسین (ع) و تطویل و روکش باند فرودگاه شاهرود از جمله مباحث مورد گفت و گو در این نشست بود که قول پیگیری و مساعدت لازم داده شد.

همچنین نماینده شاهرود از مراحل پيشرفت كار پروژه زيرگذر جاده فرودگاه شاهرود هم بازدید کرد.

لازم به ذکر است در بازدید چندی پیش دکتر خباز استاندار سمنان ازفرودگاه سمنان که با هجمه های رسانه ای توسط برخی سایت هایی که کمترین پیشرفت مرکزاستان را برنمی تابند همراه شد از آمادگی استان جهت ارائه هرگونه مساعدت در راه اندازی فرودگاه سمنان خبر داده بود.

این مقام ارشد اجرایی بر ضرورت افزایش طول باند فرودگاه سمنان از 2800 متر به 3300 متر تأکید و احداث ترمینال و اجرای راه ورودی مناسب برای فرودگاه سمنان راضروری عنوان کرده بود!

پیش از استاندار همچنین زند وکیلی معاونت امور عمرانی استانداری سمنان هم ضمن بازدید از سطوح پروازی فرودگاه سمنان قول همکاری لازم را در جهت پیشرفت بهسازی و توسعه باند فرودگاه سمنان را اعلام نموده بودند .

حال پس از گذشت ماه ها در آسمان سمنان برای افزایش باند فرودگاه دیگر استان تصمیم گیری می شود.

اما نکته ی جالب تر را در ذیل بخوانید که ماه گذشته مدیرکل محترم راه وترابری استان مستقر در شاهرود گفته بودند :

( به پیشنهاد این اداره کل و در نشستی که چندی پیش با حضور نماینده مردم شاهرود و میامی، فرماندار شاهرود و مدیر فرودگاه این شهرستان برگزار شد، موضوع توسعه باند فرودگاه به طول 400 و عرض 700 متر مورد بررسی و گفت وگو قرار گرفت.

نژاد صفوی با اشاره به استقبال گرم پیمانکاران برای مشارکت در این طرح گفت: آن ها قبول کردند که با امکانات شخصی خود و بدون هیچ هزینه ای برای دولت، فرآیند زیرسازی تا مرحله روسازی باند فرودگاه را به طور کامل انجام دهند.) لازم به ذکر است که سمنان لاین در مطلبی تحت عنوان بنام سمنان و به کام فرودگاه شاهرود که لینک آن درذیل خواهد آمد تمام این موارد را با مخاطبین خود در میان گذاشته بود.

از طرف دیگر فرماندارمحترم شاهرود هم از همکاری مسئولان استان سمنان برای ایجاد نمایندگی گمرک در شرق استان و در فرودگاه شاهرود خبرداده اند که همه ی این ها مایه ی خرسندی است.

لیکن پرسش مردم از مسئولان ارشد اجرایی استان اینست که قول های داده شده جهت راه اندازی علی الخصوص تطویل باند از 2800 متر به 3300 متر و ترمینال فرودگاه مرکزاستان که متعلق به شهرستان های سمنان،مهدیشهر،سرخه،گرمسار،آرادان و حتی دامغان میباشد در چه مرحله ای قرار دارد؟

حضورنماینده شاهرود در هواپیمای حامل معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت در سفربه استان سمنان و مذاکرات صورت گرفته در خصوص توسعه شهرستان شاهرود

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سمنان لاین، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: - ، www.semnanline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین