پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
احمد همتی، با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های ملی که در سمنان در دست اجراست، اضافه کرد: سمنان هم مانند سایر استان‌ها در سفر استانی دولت یازدهم و حضور رئیس‌جمهوری در این استان، مشمول طرح‌ها و پروژه‌هایی شده است که استارت آن باید زده می‌شد.

شعار سال:

وی با بیان اینکه طرح‌هایی که دولت قول داده، هنوز در سمنان عملیاتی نشده است، تصریح کرد: امیدواریم طی ماه‌های آینده، دولت تدبیر و امید به تقویت زیرساخت‌ها در این بحث در استان سمنان توجه ویژه‌ای کند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقداری وضع بودجه‌ای دولت با صادرات و فروش نفت بهتر شده است و از این به بعد، دولت باید اهتمام بیشتری در اجرای این پروژه‌ها داشته باشد.

همتی بیان کرد: دولت باید برای پروژه‌هایی که در سفر خود به سمنان مصوب شده است، بودجه‌هایی را از منابع درآمدی برای تکمیل آنها تخصیص دهد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تعدادی از پروژه‌های ملی در استان سمنان بین 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تصریح کرد: متأسفانه این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف نیمه‌تمام مانده است و دولت در تکمیل آنها باید تلاش کند.

همتی اظهار کرد: امیدواریم دولت در باقیمانده فرصت مدیریتی خود، در کشور بتواند تا حدودی معضل بیکاری را حل کرده و به صنعت و اشتغال رونق دهد و پروژه‌های نیمه‌تمام خود را به‌ویژه در سمنان به مرز بهره‌برداری برساند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی داهی، تاریخ انتشار 29 آذر 1395،  www.dahi.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین