پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
امام‌جمعه مهدی‌شهر گفت: رفع معضل تعطیلی صنایع شهرستان مهدی‌شهر از اولویت‌های مسئولان باشد.
شعارسال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی عصر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان مهدی‌شهر بابیان اینکه محمدرضا قنبری فرماندار سابق شهرستان مهدی‌شهر به مدت 3 سال و 7 ماه و 11 روز سکان‌دار فرمانداری مهدی‌شهر بوده‌اند اظهار داشت: وی فردی با اخلاص بوده و با تلاش فراوان کارکرد.

وی تصریح کرد: در طرح تکریم ارباب‌رجوع و مدیر نمونه و پاسخگو استانی فرمانداری مهدی‌شهر رتبه اول در استان سمنان را کسب کرده است و این نیز برگ درخشانی بر سوابق فرمانداری مهدی‌شهر است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه از استاندار سمنان که صبر کردند تا هیچ‌گونه شائبه سیاسی‌ در پیش از انتخابات جهت تغییر فرماندار نباشد تشکر می‌کنیم افزود: به استاندار سمنان گفتم که در این دو سه روز باقی‌مانده تا پایان سال فرماندار جدید را معرفی کند و او نیز پذیرفت که سال نو با فرماندار جدید صورت بگیرد و نگذاشتند که بیش از دو روز خلأ وجود فرماندار در مهدی‌شهر احساس شود.

وی بابیان اینکه 5 فرصت در شهرستان مهدی‌شهر در پیش رو فرماندار جدید این شهرستان قرار دارد خاطرنشان کرد: وجود منابع انسانی موجود در مهدی‌شهر یک نیاز مهم بوده و مهم‌ترین فرصت جهت پیشرفت وجود منابع انسانی است.

بارانی افزود: ماهاتیر محمد رهبر توسعه مالزی دریکی از کتاب‌های خود می‌نویسد "من همه کشورهای توسعه‌یافته را مطالعه کردم و نسخه پیشرفت آن‌ها را منابع انسانی و کارآمد آن کشور یافتم ".

وی بابیان اینکه اگر یک کارخانه دست یک مدیر نالایق قرار گیرد آن کارخانه را خراب می‌کند گفت: شهرستان مهدی‌شهر از نیروهای انسانی خوب و کارآمد و نخبه‌ای برخوردار است و باید از ظرفیت‌های نخبگان علمی و فرهنگی این استان بهره برد.

امام‌جمعه مهدی‌شهر وجود سرمایه‌گذاران خوب مهدی‌شهری را از فرصت‌های منابع انسانی برشمرد و افزود: باید سرمایه‌گذاران مهدی‌شهری به مهدی‌شهر جذب‌شده و از توان و ظرفیت‌های آنان استفاده شود، در برخی از اوقات مشاهده می‌کنیم که برخی سرمایه‌گذارهای مهدی‌شهری در یزد سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی دومین فرصت را وجود مردم مؤمن، سخت‌کوش و ولایتمدار مهدی‌شهری دانست و تصریح کرد: باید از توان و ظرفیت مردم همیشه درصحنه مهدی‌شهر استفاده کرد و اگر به مردم مهدی‌شهر ارزش و بهاداده شود از جان و مال خود نیز در جهت توسعه و آبادانی همگام با مسئولان می‌گذرند.

بارانی فرصت سوم را وجود عشایر در این شهرستان دانست و گفت: عشایر مهدی‌شهری یازده استان کشور را ییلاق و قشلاق می‌کنند و دام‌های مهدی‌شهری در کل کشور نمونه است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه باید به امورات عشایر مهدی‌شهر توجه ویژه‌ای شود افزود: این تمدن 3 هزارساله مهدی‌شهری را باید قدر دانست و آرشه مهدی‌شهری در کل جهان برند سازی شود.

وی خواستار تولید صبحانه‌های یک‌نفره با محصولات مهدی‌شهری و صدور آن به سراسر جهان شد.

بارانی بابیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان مهدی‌شهر توسعه یابد گفت: فرصت چهارم این است که 195 هزار هکتار منابع طبیعی و دیدنی مهدی‌شهر را باید جدی گرفت و با توسعه ظرفیت‌های گردشگری اقتصاد مهدی‌شهر متحول خواهد شد.

امام‌جمعه مهدی‌شهر فرصت پنجم در مهدی‌شهر را توسعه و رونق صنعت دانست و خاطرنشان کرد: تعطیلی صنعت در مهدی‌شهر را جدی بگیریم و بارونق و توسعه صنعت در مهدی‌شهر می‌توان به اقتصاد و اشتغال استان کمک کرد.

وی بابیان اینکه 120 هزار متر سوله دارای استخر و 30 سوئیت مهمان‌پذیر در مهدی‌شهر بلاتکلیف است افزود: جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه اقتصادی مهدی‌شهر از اولویت‌های مسئولان مهدی‌شهری باشد.

بارانی بابیان اینکه شرط موفقیت این است که بین شورای شهر سه شهر این شهرستان همدلی و هم‌زبانی باشد تصریح کرد: مسئولان به‌جای تفکر به اختلافات و حاشیه‌ها به توسعه این سه شهر فکر کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1394، کدخبر: 1030556 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین