پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 300 منطقه ویژه آزاد اقتصادی در سطح کشور وجود دارد، گفت: در حال حاضر چهار هزار نفر دارای مدرک لیسانس و بالاتر در کشور داریم که اکنون بیکار هستند و از هیچ شغلی برخوردار نیستند.

شعار سال: ابوالفضل حسن بیگی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دامغان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره اعتبارات 26 میلیارد تومانی شهرستان دامغان در سالجاری افزود : این میزان از اعتبارات ازمحل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان سمنان ، تبصره 22 ماده 180 و دو درصد سهم نفت بوده است .

وی اضافه کرد : تاکنون 35 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان سمنان و 70 درصد از اعتبارات دو درصد سهم نفت به این شهرستان اختصاص یافت و جذب شد و اعتبارات تبصره 22 ماده 180 تاکنون هیچ مبلغی به این شهرستان اختصاص پیدا نکرد و جذب نشده است .

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان دامغان دارای ویرانی های فراوانی بوده اظهار داشت : در لایحه بودجه سال آینده رقمی معادل 30 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام پیش بینی شده است .

وی خاطر نشان کرد : همچنین دولت در لایحه بودجه سال 96 اعتباری معادل 8 هزار میلیارد تومان با هدف عران و آبادانی روستاها در کشور در نظر گرفته است .

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت صنایع کوچک و زود بازده در کشور اظهار داشت : 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستاییان و با ایجاد و راه اندازی صنایع کوچک و تبدیلی در روستاها پیش بینی کرد .

وی با اشاره به اینکه 10 درصد بودجه کشور به نخبگان کشور تعلق دارد افزود : در حال حاضر چهار هزار نفر دارای مدرک لیسانس و بالاتر در کشور داریم که اکنون بیکار هستند و از هیچ شغلی برخوردار نیستند .

حسن بیگی تصریح کرد : با حمایت از نخبگان و فراهم نمودن اشتغال برای آنان می توانیم از فرار مغزها جلوگیری کنیم .

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 منطقه ویژه آزاد اقتصادی در سطح کشور وجود دارد اظهار داشت : از این تعداد منطقه آزاد اقتصادی در کشور سه منطقه دولتی و مابقی غیر دولتی هستند .

وی خاطر نشان کرد : برای ایجاد و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان دامغان سرمایه گذار باید 100 میلیارد تومان آورده داشته باشد و در غیر این منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان نمی تواند ایجاد و راه اندازی شود .

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : اگر سرمایه گذار منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان دامغان نتواند مبلغ مورد نظر تامین کند باید زمین گرفته شده را به دولت بازگرداند .

وی تصریح کرد : بنده از هرسرمایه گذاری که برای ایجاد اشتغال در شهرستان سرمایه گذاری کند حمایت می کنم تا وضعیت اشتغال در این شهرستان رونق و شتاب بیشتری بگیرد .







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مرآت، تاریخ 21 آذر 95، کد مطلب:: www.meraatnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
اختصاص 10 درصد بودجه به نخبگان را چطور حساب کردید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین