پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
در برنامه ششم توسعه چرخه اقتصادی روستاها و کشاورزی با صنایع تبدیلی تکمیل می‌شود.
شعارسال: رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌های شرق گلستان گفت: تجهیز کشاورزی به سیستم نوین و به صورت گلخانه‌ای باید توسعه و گسترش یابد و با این اقدام بخش زیادی از بیکاری جوانان برطرف می‌شود.

لاریجانی افزود: موضوع کشاورزی و حمایت از کشاورزان جزء برنامه‌های مهم است که در برنامه ششم نیز به آن توجه می‌شود.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده هم به این موضوع توجه ویژه‌ای خواهیم داشت تا کشاورزان از امنیت روانی خوبی برخوردار باشند.

لاریجانی اضافه کرد: پیگیری جدی خواهیم داشت تا خسارت کشاورزان گلستان هر چه سریع‌تر پرداخت شود، اما ساز و کار بیمه‌ای باید در دستور کار باشد تا در آینده نگرانی وجود نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: فرودگاه کلاله از تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار است و این گونه که گفته شده مسافران کمی دارد، به محض رسیدن به تهران درباره فعال شدن این فرودگاه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی گفت: راه‌آهن گرگان-مشهد از موضوعات مهم راهبردی است و بخش فاینانس برعهده روسیه است که در حال تامین است و با راه‌اندازی طرح های راه آهن دغدغه کشور از بین رفته و آورده خوبی برای منطقه ایجاد شود.

لاریجانی درباره منطقه آزاد اینچه‌برون و توسعه روستاها اضافه کرد: این لایحه در حال بررسی است که اگر با اصول درست حرکت شود آینده خوبی برای منطقه خواهیم داشت و ما کمکها و مساعدتهای لازم را داریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 26 آذر 1395، کدخبر: ۵۹۰۰۵۲۷، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین