پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قم ضمن بازدید از روند احداث فرودگاه قم طی جلسه‌ای مشکلات این پروژه را بررسی کردند.

شعار سالعلی لاریجانی صبح پنج‌شنبه با سفر به حوزه انتخابیه خود، از روند احداث پروژه فرودگاه قم بازدید کرد.

پس از این بازدید کارگروه ویژه بررسی موانع و مشکلات فرودگاه هم به منظور بررسی مشکلاتی که بر سر راه این پروژه وجود دارد به ریاست رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش سید مهدی صادقی استاندار قم، علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مدیران استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

در سال ۸۹ پس از توافق بین شرکت ارم کیش و استانداری قم مقرر شد تا با ایجاد شهرک گردشگری در منطقه طرلاب سلفچگان در کنار فرودگاه بین‌المللی خدمت جدیدی به قم و شهروندانی که گله می‌کردند که استان قم باوجود مرکزیت در کشور از نبود فرودگاه رنج می‌برد احداث شود.

پروژه فرودگاهی قم در جاده قم - سلفچگان و در فاصله ۱۴ کیلومتری از ابتدای جاده واقع‌ شده و نزدیکی به مرکز شهر قم و موقعیت جغرافیایی آن از مزایای احداث این فرودگاه است.

معامله سهام خارج از سیستم و واگذاری زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۵۰ هکتار دو مشکل اساسی فرودگاه قم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرواز خبر ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:22742، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین