پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
استاندار سمنان گفت: مشکلات تأمین آب شرب مناطق روستایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی برطرف می‌شود.

شعارسال: استاندار سمنان گفت: مشکلات تأمین آب شرب مناطق روستایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی برطرف می‌شود.

محمدرضا خباز صبح امروز در حاشیه جلسه بررسی مشکلات منطقه شاهرود و میامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین آب شرب برای مناطق روستایی مهم‌ترین مطالبات مردم است که باید از سوی دولت برنامه ویژه‌ای برای تحقق این امر تدوین و اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات تأمین آب شرب مناطق روستایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی رفع می‌شود افزود: بیارجمند یکی از دورترین منطقه استان سمنان شهرستان در شهرستان شاهرود است که این شهر ظرفیت خوبی در حوزه صنعت دارد.

استاندار سمنان با اشاره به بازدید از شرکت تولیدی سیمان در این منطقه یادآور شد: این شرکت تولیدی بالغ‌بر 12 سال است که در این منطقه فعالیت می‌کند و در زمره مردمی‌ترین شرکت‌های تولیدی در استان قرار دارد.

وی ابراز داشت: در ابتدای فعالیت این واحد تولیدی بالغ‌بر 42 هزار نفر از مردم شهرستان شاهرود در این شرکت تولیدی سهام‌دار بودند که اکنون این رقم به 38 هزار نفر کاهش‌یافته است.

خباز بابیان اینکه قشر ضعیف جامعه با مبالغ بسیار اندک نیز در اینجا به‌عنوان سهام‌دار عضو هستند خاطرنشان کرد: برنامه خوبی برای توسعه و رونق تولید در این واحد تولیدی تدوین‌شده است که در سه فاز مجزا اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: یک برنامه در بازه زمانی 8 ماهه، یک برنامه به مدت یک سال و در فاز سوم این برنامه به مدت 21 ماه اقداماتی انجام می‌شود که به هدف نهایی یعنی رونق تولید و توسعه اشتغال در این شرکت تولیدی دست می‌یابیم.

استاندار سمنان با اشاره به برخی مشکلات شورای شهر بیارجمند با برخی ادارات در استان سمنان افزود: رفع این مشکلات در دستور کار قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 آذر 1396، کدخبر: 1591776، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین