پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۶۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
درحالی بانک مرکزی با هدف شکست حباب بازار سکه از هفته قبل اقدام به حراج سکه کرد که نه‌تنها حباب از بین نرفت بلکه قیمت سکه امروز از مرز یک‌میلیون و ۴۰۰هزار تومان هم عبور کرد.

شعار سال: قیمت سکه که از هفته‌های گذشته سیر صعودی را طی می‌کند با وجود حراج سکه از سوی بانک مرکزی هم مهار نشد و رکورد یک‌میلیون و 400هزار تومان را مجدداً شکست.

این درحالیستکه طی چهار مرحله حراج سکه، بیش از 10 هزار قطعه سکه به مردم فروخته شده است.

فعالان بازار می‌گویند کسانیکه سکه را در خریدهای اتی و البته حراج اخیر با قیمت بالا خریده‌اند اجازه نمی‌دهند قیمت سکه در بازار ارزان شود.

امروز و در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی با 15 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک‌میلیون و 403هزار تومان معامله می‌شد. بر اساس آمار، هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز با 7 هزار تومان افزایش یک‌میلیون و 348هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه نیم‌بهار آزادی با 14 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته 698هزار تومان و هر قطعه ربع‌بهار آزادی نیز با 11 هزار تومان رشد 399هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود.

سکه گرمی نیز امروز با یک‌هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته 263هزار تومان معامله و هر گرم طلای 18عیار امروز با 500 تومان افزایش 130هزار و 200 تومان داد و ستد می‌شد.

افزون بر این، صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با 8 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 4هزار و 153 تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با 30 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 5هزار و 28 تومان و هر پوند انگلیس نیز با 29 تومان رشد 5هزار و 709 تومان معامله شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 13 آذر 96، کدمطلب:1591345، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین