پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد مجدد از سیاست‌های دولت پیشین این کشور درقبال سوریه، اظهار داشت اگر واشنگتن از خط قرمز عبور می‌کرد، روسیه و ایران وارد سوریه نمی‌شدند.

شعارسال: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز جمعه در سخنانی در جمع هوادارانش در فلوریدا، گفت: «شدیدترین تحریم‌ها در تاریخ سازمان ملل متحد را به‌عنوان بخشی از کمپین‌مان برای تشدید فشار علیه دیکتاتوری کره‌شمالی، اعمال کرده‌ایم.»

ترامپ گفت: «نمی‌دانم آیا این تحریم‌ها کارساز خواهد شد یا خیر، ولی بایستی برای تحقق این هدف تلاش کرد و منتظر بمانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. هیچ‌کسی نمی‌داند. تمام آن‌چه را که می‌توانم به شما می‌گویم، ای مردم! شما در دست‌های امن قرار دارید!»

دونالد ترامپ همچنین سیاست‌های دولت سلف خود «باراک اوباما» درباره سوریه را نیز زیر سوال برد و مدعی شد که دلیل مداخله روسیه و سپس ایران در بحران سوریه، در نتیجه خط‌مشی دولت اوباما بود که از رد شدن از خطوط قرمز در سوریه ترسید.

وی گفت: «از دولت سابق مشکلاتی بین‌المللی را به ارث برده‌ایم. کشورمان ضعف خود را نشان داد و از خط قرمز عبور نکرد، اگر این خط را رد می‌کردیم روسیه و ایران وارد سوریه نمی‌شدند.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396 ، کدخبر: 3960918138 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین