پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه یگان حفاظت دریایی هرمزگان مانع صید میگو توسط کشتی‌های بدون مجوز شود، گفت: تورهای کشتی‌های صنعتی مانعی برای رونق صید صیادان هرمزگانی است.

شعار سال: احمدمرادی درباره وضعیت صیادان میگو در استان هرمزگان، گفت: سازمان شیلات برای حفاظت از نسل میگو، صید این آبزی را محدود به دوره 45 روزکرده است بنابراین نباید اجازه داد،کشتی‌های غیر مجاز با صید میگو اقتصاد صید، صیادان بومی را برهم بزنند.

نماینده مردم بندرعباس درمجلس با بیان اینکه میگوی هرمزگان علاوه برداشتن مشتریان داخلی، بازار صادراتی مناسبی نیز در عرصه بین المللی دارد، تصریح کرد:چندسالی است که نگاه ویژه به بسته بندی مدرن میگو در استان هرمزگان موجب شده است که میگوی مرغوب این استان با سایزهای مختلف در بازار داخلی و جهانی بفروش برود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت منحصربه فرداستان هرمزگان در تولید انواع آبزیان می‌توان با سرمایه گذاری کلان و حمایت از سازمان شیلات بسترهای افزایش آبزیان دریایی را برای صادرات بهینه به بازارهای بین المللی را در دستور کار قرار داد تا بتوان برای اقتصاد کشور ارزآوری را رقم زد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، یادآورشد: صیدهای غیرمجاز میگو توسط صیادان غیر بومی موجبات اعتراض صیادان میگو را فراهم کرده است و این در حالی است که کشتی‌های صیادی غیرمجاز بدون هماهنگی به حریم دریایی استان هرمزگان وارد می شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: -، www.icana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین