پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
استاندار همدان با بیان اینکه دو اجلاس جهانی گردشگری در همدان برگزار می‌شود، گفت: باید بتوانیم از این فرصت بسیار خوب برای معرفی استان استفاده کنیم.

شعارسال: استاندار همدان با بیان اینکه دو اجلاس جهانی گردشگری در همدان برگزار می‌شود، گفت: باید بتوانیم از این فرصت بسیار خوب برای معرفی استان استفاده کنیم.

محمدناصر نیکبخت شامگاه شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر لالجین با بیان اینکه شورا باید خود فعال باشد و حمایت دیگران را هم جذب کند، اظهار داشت: شورای لالجین باید در شأن شهر جهانی لالجین عمل کند.

وی با بیان اینکه لالجین دیگر یک شهر معمولی نیست و جایگاه آن جهانی است، افزود: شورا باید با همه مسئولان تعامل داشته باشد، چراکه ظرفیت برای ارتقای شهر لالجین فراهم شده است و باید بتوانیم از ظرفیت شهر جهانی برای استان بهره‌برداری مناسبی کنیم.

نیکبخت خطاب به اعضای شورای شهر لالجین گف:شما اعضای شورای یک شهر جهانی هستید و این افتخار بزرگی است و با توجه به اینکه در سال 2018 دو اجلاس مهم گردشگری را در همدان برگزار می‌شود باید بتوانیم از این فرصت بسیار خوب برای معرفی استان استفاده کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه هزینه لازم برای زیباسازی و موارد ضروری جهت برگزاری اجلاس‌های گردشگری را تامین می‌کنیم، افزود:در پیگیری برای اعتبارات دانشگاه دی 8، موضوع لالجین نیز پیگیری و قرار بر این شده که طرح تفصیلی ارائه شود تا اعتبارات اختصاص یاید.

وی تاکید کرد: تا آبان 97 لالجین باید بهترین شرایط گردشگری را داشته باشد، هفته گذشته 2 سرمایه گذار برای لالجین معرفی شده که باید از فرصت تعامل با نمایندگان و همه مسئولان شهر و استان برای کار و خدمت استفاده کرد.

استاندار همدان گفت: شهر با اختلاف و حاشیه‌سازی توسعه پیدا نمی‌کند و همه باید کمک کنند و اختلافات را کنار بگذارند تا شهر توسعه پیدا کند و باید همه جانبه به لالجین کمک کرده و یکدل و یک زبان برای خدمت به مردم تلاش کنیم

نیکبخت با اشاره به اینکه سفال لالجین در دنیا حرف برای گفتن دارد گفت: لالجین برای شهر جهانی باید تغییر کند همه باید دست در دست هم دهند و برای زیباسازی و آماده‌سازی شهر لالجین در سال 2018 تلاش کنند.

وی اظهار داشت: در هماهنگی با صنایع و ارگان‌های مربوطه کاری کنید که لالجین هم سفال داشته باشد هم سفال عرضه کند و سفال خارجی در شهر نباشد و دیدگاه خود را وسیع کنید.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه هرکجا مصالح و‌ منافع مردم مطرح است، با هیچ کس رودربایستی نداربم، افزود: مصالح و منافع مردم در گرو تعامل شما با همه مسئولان است.اهمیت لالجین اکنون در سطح سه شهر جهانی بزرگ ایران است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 آذر 1396، کدخبر: 1596741، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین