پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۷۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره تاثیر حراج سکه توسط بانک کارگشایی و ادامه این روند اظهار کرد: حراج سکه تاثیر مثبتی در بازار داشته و باعث شده حباب قیمت‌ها تا حدودی شکسته شود و بازار به تعادل برسد. با ادامه این روند شاهد به حداقل رسیدن حباب قیمت‌ها هستیم.

شعارسال: محمد کشتی آرای با اشاره به نوسانات اخیر در بازار طلا و سکه این نوسانات را جزو لاینفک بازار دانست و خاطرنشان کرد: نوسانات قیمت انس جهانی و قیمت ارز عوامل موثر بر نوسانات قیمت طلا و سکه هستند که در همه کشورها نه تنها ایران شاهد چنین نوسانات قیمتی هستیم.

او همچنین با اشاره به اینکه این نوسانات خارج از کنترل دولت است اضافه کرد: چنین نوساناتی همیشه بوده و قابل پیشگیری نیست و دولت نمی‌تواند کنترلی بر این نوسانات داشته باشد چرا که نوسانات جهانی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی- خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 19 آذر 96، کد خبر: 236744، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین