پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
انتخاب سید محمد موحد پور به عنوان اولین انتصاب خادمی استاندار لرستان در استانداری به ایستگاه فریدون برادر رئیس جمهور رسید.

شعار سال: صداقت در کنار تلاش برای خدمات رسانی به مردم در لباس خدمتگزار یکی از ویژگی های اولیه یک مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در انتخاب این افراد برای سمت های مدیریتی آن هم در بالاترین دستگاه اجرایی دولت در استان ها مورد توجه قرار گیرد.

سیاسی بازی و منفعت طلبی برای رسیدن به پست یا مسئولیتی در دولت اعتدال امروز ابزاری برای افرادی تبدیل شده که شایستگی ، تعهد وتخصصی ندارند ومی خواهند راه صد ساله را یک شبه طی کنند.

دولت در صورتی که خود را خدمتگزار مردم می داند و به دنبال سیاسی بازی و درو زدن مردم نیست نباید با بازی کردن الفاظ ،افرادی را به عنوان استاندار در استان های کشور انتخاب کند که همچنان به دنبال سیاسی بازی هستند.

یکی از ویژگی های شخصیتی مهندس بازوند استاندار لرستان درگیر نکردن خود و تیم دولت در استان با مسائل حاشیه ای دولت در سطح کلان بود، هرچند سفر فائزه هاشمی به لرستان بر اساس فشارهای سیاسی اصلاح طلبان را می توان تنها پازل سیاسی بازی این استاندار در عرصه سیاست دانست.

این در حالی که مردم محروم لرستان با تغییر وتحول در استانداری لرستان وآمدت خادمی به عنوان استاندار جدید این استان همه منتظر تغییر وتحول و توسعه بودند ،حالا پس از گذشت چند ماه از آمدن این استاندار و سفرهایی که به شهرستان های استان داشته ،آهنگ تغییرات را با تغییر دادن معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آغاز کرده ولی خبری از تغییرات جدی و عزل مدیران ناکارآمد و فرمانداران وبخشدارانی که بی بلیت سوار اتوبوس کاری دولت در استان شده اند هنوز نیست.

بی صداقتی موحد پور

قبل از آن انتصاب موحد پور به عنوان مدیرکل حوزه استانداری لرستان توسط خادمی اولین تغییر در استانداری بود که امروز پس از چند ماه خبری در خصوص سابقه بی صداقتی موحد پور و سیاسی بازی های این مسئول در جریان سفر فریدون برادر رئیس جمهور منتشر می شود که اذهان مردم بی حاشیه سیاسی لرستان را به فکر می اندازد؟

به نظر می رسد هرکسی که بخواهد در دولت اعتدال دوام مسئولیتی داشته باشد حتما بایستی خدمتی به افراد پرحاشیه دولت داشته باشند.

خوش خدمتی موحد پور به فریدون برادر رئیس جمهور که اذهان عمومی این فرد را به دلیل تخلفات مسائل کلان مالی در ذهن خود دارند و امروز انتصاب وی به عنوان مدیرکل حوزه استانداری لرستان شائبه هایی در خصوص سکوت معنادار مدیریتی خادمی استاندار لرستان را بیشتر کرده است.

در خردادماه امسال فریدون برادر پرحاشیه رئیس جمهور به یاسوج مرکز کهکیلویه بویر احمد سفر می کند و رسانه ها بلافاصله این موضوع را موحد پور مدیر کل پیشین دفتر استانداری کهکیلویه پیگیری می کنند که وی به صراحت اینگونه خبر می دهد:" اخبار برخی رسانه‌ها با عنوان سفر حسین فریدون به استان کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد.

برخی از رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد از سفر محرمانه صبح چهارشنبه حسین فریدون برادر رئیس جمهور به این استان خبر داده بودند.

سید محمد موحد پور مدیرکل پیشین دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد که هم اکنون در همین سمت در استانداری لرستان در کنار سید موسی خادمی استاندار پیشین استان مشغول به خدمت است و خود از استقبال کنندگان از حسین فریدون بود در گفت و گو با سایت های خبری و خبرگزاری ها سفر برادر رئیس جمهور را از اساس کذب خواند.

حالا پس از گذشت چند ماه از این اتفاق و آمدن موحد پور یاردیرین دکترخادمی استاندار لرستان،صحت این خبر وبی صداقتی مدیرکل پیشین دفتر استانداری کهیکیلویه بویر احمد با انتشار تصاویری افشا می شود.

مردم لرستان که در هیچ دوره اجرایی دولت ها وارد مسائل حاشیه ای سیاسی کلان نمی شدند و به منفعت طلبان و افراد سودجوی سیاسی این اجازه را هم ندادند که در دفاع از حریم کیان انقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی ،برخی ها بخواهند از صداقت و سادگی این مردم کم توقع سوءاستفاده کنند.

حالا انتظار مردم از مجمع نمایندگان لرستان واستاندار لرستان این هست که موحد پور به استان پیشین خود برگردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بیان روز، تاریخ انتشار 22 آذر 96، کد مطلب: 21079، www.bayanerooz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین