پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش گفت: کارآفرینی مبتنی بر مفاد سند تحول بنیادین بوده و بر اساس آن به سمت فعالیت‌های کارآفرین حرکت می‌کنیم.

شعارسال : سید علی حسینی معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به سمت کارآفرینی حرکت می کند، اظهار داشت: کارآفرینی مبتنی بر مفاد سند تحول بنیادین بوده و بر اساس آن به سمت فعالیت‌های کارآفرین حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: به دنبال ترویج و حمایت از کارآفرینی در آموزش و پرورش بوده و در حوزه تألیف کتب و طراحی و جشنواره‌های مبتنی بر کارآفرینی  برنامه‌ریزی داشته‌ایم؛ ضمن اینکه کتاب سواد رسانه و کار و فناوری بر همین اساس تهیه شده است.

حسینی تصریح کرد: آموزش و پرورش از جشنواره‌های علمی و مهارت‌آموزی حمایت می‌کند؛ چراکه در چنین جشنواره‌هایی، استعدادهای برتر را شناسایی می‌کند.

 معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش گفت: جزو سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش این است که دانش‌آموزان به سوی مهارت افزایی حرکت می‌کنند و با توجه به اینکه دانش‌آموزان دارای استعدادهای متفاوتی هستند، چنین جشنواره‌هایی به شناسایی استعدادها کمک می‌کند.

حسینی با بیان اینکه جشنواره‌ها باعث ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان است، عنوان کرد: جشنواره امسال توسعه بیشتری پیدا کرده است و جوایزی خوبی برای این در نظر گرفته شده است و فرایند آن، از پاییز 96 شروع و تا تابستان 97 تداوم داشته و نقش تسهیل‌گری برای مدارس دارد.

وی در خصوص حمایت از دانش‌آموزان کارآفرین، بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با صندوق ملی امید داریم؛ ضمن اینکه تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه تهران داریم تا دستاوردهای دانش‌آموزان تبدیل به محصولات تجاری شود و از این طریق از مهارت آفرینی حمایت شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری اقتصاد ایران، تاریخ انتشار: 24آذر 1396 ، کدخبر: 1016480 ،www.econews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین