پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: صادرات سیب زمینی مزیتی برای استان ندارد و در اولویت برنامه های جهاد کشاورزی نیست.

شعارسال: رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: صادرات سیب زمینی مزیتی برای استان ندارد و در اولویت برنامه های جهاد کشاورزی نیست.

عدیل سروی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اینکه با صرف آب در حجم قابل توجه سیب زمینی تولید و صادر کنیم مزیت محسوب نمی شود.

وی افزود: دولت صرفا با هدف حمایت از کشاورزان زمینه صادرات سیب زمینی را تسهیل کرده تا مازاد تولیدی استان صادر شود؛ در غیر این صورت برنامه اولویت داری برای صادرات این محصول تولیدی استان نداریم.

رئیس جهاد کشاورزی استان متذکر شد: در مقابل صادرات محصولاتی دیگر با اولویت دنبال می شود و از جمله اینکه صادرات جوجه یک روزه، تخم مرغ نطفه دار، میوه و سبزیجات در دستور کار است.

سروی با بیان اینکه اخیرا شرکت روسی برای صادرات محصولات ذکر شده استان اعلام آمادگی کرده است، اضافه کرد: انتظار داریم فعالان بخش صادرات نیز ورود جدی در صادرات محصولات کشاورزی استان داشته باشند.

وی همچنین به ضرورت راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی با هدف ایجاد ارزش افزوده تاکید کرد و بیان داشت: تسهیلاتی به این منظور پیش بینی شده که انتظار می رود مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 آذر 1396، کدخبر: 4174260، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین