پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
عدیل سروی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی تامین اقلام مورد نیاز شب عید در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون 700 تن سیب و 900 تن پرتقال خریداری شده و مقدار 615 تن از این میوه‌ها در سردخانه‌های مجهز اردبیل نگهداری می‌شود و برنامه‌ریزی شده است تا به میزان 100 تن دیگر نیز از ارومیه خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری شود.
شعارسال: وی با بیان این‌که در حال حاضر 114 تن پرتقال دیگر نیز در سردخانه‌های استان نیز موجود است، افزود: هم‌اکنون هماهنگی‌های لازم در خصوص تامین میوه شب عید برای هم‌استانی‌ها انجام شده و در این باره جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز میوه شب عید خود را تهیه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در خصوص دیگر اقلام مورد نیاز نیز بیان کرد: توزیع برنج هندی به میزان یک هزار و 121 تن و برنج سفید وارداتی به میزان یک هزار و 200 تن از نیمه دوم بهمن ماه در استان شروع شده شده است که این روال تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

سروی تصریح کرد: توزیع شکر نیز که یکی از اقلام ضروری خانوار است که بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می‌توانند با مراجعه به عاملان تولید شکر مورد نیاز خود را تامین کنند و هم‌‌اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد تصریح کرد: در پایان سال مسافران زیادی از اقصی نقاط میهن اسلامی وارد استان اردبیل می‌شوند که همین امر مصرف گوشت مرغ را به شدت افزایش می‌دهد و برای حل این مشکل نیز در سردخانه‌های استان گوشت مرغ منجمد به میزان مورد نیاز و کافی انبار شده است که توزیع آن نیز در فروشگاههای زنجیره ای بدون وقفه ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: توزیع گوشت منجمد در مرکز استان هر کیلوگرم به میزان 58 هزار ریال و در دیگر شهرستانهای استان 59 هزار ریال است و مردم به میزان مصرف مورد نیاز خود می‌توانند بدون نگرانی با توجه به قیمت اعلامی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

سروی در خصوص کره وارداتی پاستوریزه نیز گفت: این کار در راستای تنظیم بازار داخلی انجام می‌شود تا این کالای ضروری خانوار نیز با قیمت مناسب در اختیار آنان قرار داده شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 1339943 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
اینا آرسنیک دارن یا ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین