پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سیاست کلی سازمان جهاد کشاورزی توسعه صنایع تبدیلی همراه با برندسازی محصولات تولیدی است.

شعارسال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سیاست کلی سازمان جهاد کشاورزی توسعه صنایع تبدیلی همراه با برندسازی محصولات تولیدی است.

عدیل سروی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان اردبیل در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی سالانه توانایی جذب حدود 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی اعم از دامی، باغی ، زراعی و شیلاتی را دارد، به عبارت دیگر صنایع تبدیلی و تکمیلی استان این توانایی را دارد که نزدیک به 50 درصد مواد خام تولیدی بخش کشاورزی را فرآوری نموده و به میزان 1 میلیون 600 میلیون تن محصول فرآوری و بسته بندی شده را تولید کند.

وی افزود : در زمینه محصولات باغی تعداد 13 واحد سردخانه با ظرفیت اسمی 58 هزارتن و سرمایه گذاری 160 میلیارد ریال و با اشغال‌زایی 100 نفر مشغول به فعالیت هستند و میزان جذب سالانه آن‌ها 58 هزار تن است، در زمینه فرآوری میوه و و گیاهان دارویی نیز سالانه 12 هزار تن مواد خام تولیدی را جذب می‌کنند و سیاست کلی این سازمان این است که درکنار تقویت توسعه صنایع تبدیلی از برند سازی حمایت ‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل تصریح کرد: در زمینه فرآوری دام و طیور نیز تعداد 33 واحد نیز سالانه 227 هزار تن جذب دارند در زمینه خوراک دام و طیور نیز تعداد 11 واحد سالانه 258 هزار تن مواد خام کشاورزی را جذب می‌کنند.

سروی بیان کرد: در زمینه محصولات زراعی نیز عملیات فرآوری توسط 44 واحد به صورت سالانه 492 هزار تن مواد تولیدی را به فرآوری می رسانند و از فساد و نابودی آن‌ها جلوگیری می‌کنند و این واحد ها برای تعداد 450 نفر ایجاد اشتغال دائم نموده و سال به سال در حال توسعه هستند.

وی اضافه کرد: به منظور تأمین نهاده کود مورد نیاز باغداران و زارعین نیز تعداد 2 واحد فرآوری کود در استان فعال هستند که سالانه 10هزار تن کود مورد نیاز بخش کشاورزی را تامین می‌کنند و از این لحاظ کمک بسیار موثری به افزایش میزان محصولات کشاورزی و باغی در واحد سطح می‌کنند.

سروی افزود: در استان تعداد 124 واحد تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی استا ن قرار دارد که هزینه صرف شده برای راه اندازی این واحد ها یک هزار و 790 میلیارد ریال بوده و با اشتغالزاییی یک هزار و 671 نفر سالانه 1 میلیون و 235 هزار تن انواع محصولات کشاورزی را جذب و فرآوری و روانه بازار مصرف می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 13961128001082 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
به راحتی با بها دادن به مشاغل خانگی و برند سازیشون هم اشتغال زایی به شدت توسعه بخشیده میشه و هم صادرات خوبی صورت خواهد گرفت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین