پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از ساخت 16 سردخانه و چند انبار در این استان با هدف افزایش ظرفیت ذخیره محصولات کشاورزی خبر داد.

شعارسال: خلیل نیکشاد روز سه شنبه در جلسه بررسی راهکارهای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی استان گفت: ظرفیت سردخانه های در حال اجرا در استان 90 هزار تن و ظرفیت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی نیز 40 هزار تن می باشد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از 150 هزار تن مواد خام کشاورزی جذب صنایع تبدیلی و تکمیلی شود و از این طریق زمینه اشتغال 350 نفر به صورت مستقیم فراهم شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین با اشاره به افزایش تولید انواع محصولات کشاورزی به میزان 1.5 میلیون تن به دلیل اجرای اراضی پایاب سد خدا آفرین در منطقه مغان نیز افزود: برای نگهداری و جلوگیری از فساد محصولات تولیدی جواز تاسیس پنج سیلوی ذخیره غلات به ظرفیت 300 هزار تن در پایاب این سد داده شده است.

به گفته وی ، با اجرای سیاست های اصلاح الگوی کشت همه ساله به میزان تولید دانه های روغنی در استان افزوده می شود و احداث کارخانه روغنی کشی گیاهی به ظرفیت 20 هزار تن مراحل قانونی خود را طی می کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 27شهریور 97، کد خبر: 83037638، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
با این افزارش امیدوارم با ذخیره سازی های انجام شده مشکلی در خصوص تامین محصولات برای مردم پیش نیاد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین