پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
نماینده مردم همدان و فامنین گفت: مذاکره به معنای پذیرش گفته‌های طرف مقابل است و، چون ما گفته‌های طرف غربی را نمی‌پذیریم وارد مذاکره نمی‌شویم.

شعارسال: امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به کشورمان اظهار داشت: یکی از محورهای گفت‌وگوی مقامات ایرانی و انگلیسی پرداخت بدهی‌های انگلیس به کشورمان و عمل کردن این کشور به تعهداتش در قبال ایران بود.

وی با بیان اینکه ایران در خصوص استراتژیش در مسائل منطقه‌ای و موشکی با هیچ کشوری وارد مذاکره نمی‌شود افزود: مذاکره به معنای پذیرش گفته‌های طرف مقابل است و، چون ما گفته‌های طرف غربی را نمی‌پذیریم وارد مذاکره نمی‌شویم.

خجسته تصریح کرد: بحث موشکی و مسائل منطقه‌ای برای ما یک موضوع کاملا حل شده و منطقی است، موضوع موشکی را برای دفاع از کشور و خاکمان حق مسلم خود می‌دانیم و برهمین اساس با هیچ کشوری بر سر آن مذاکره نمی‌کنیم.

نماینده مردم همدان در پایان با بیان این که غرب هرگز نمی‌تواند با تحت فشار قرار دادن ایران ما را مجبور به عقب نشینی از مواضع به حقمان کند خاطر نشان کرد: غرب از قدرت جمهوری اسلامی در دنیا و منطقه وحشت دارد. در حالی که خودشان دارای تسلیحات موشکی هستند از ما می‌خواهند تا بر سر مسائل موشکی و محدود کردن برنامه‌های موشکی مان با آن‌ها وارد گفت و گو شویم در حالی که داشتن تسلیحات موشکی حق ماست و همچنان مثل گذشته بر مواضع به حق خود می‌ایستیم و مقاومت می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 26 آذر 1396 ، کدخبر: 651970 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین