پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
اخبار درگوشی صرفا به نشر موضوعاتی می پردازد که از طریق دانشجویان و یا افراد مطلع در دانشگاه بدستش رسیده است و انتشار آن ها به معنای تایید خبر نمی باشد و در صورتی که دسترسی به منابع خبری فراهم شود نسل برهان به صورت تفصیلی به ارائه گزارش از آن می پردازد.

شعار سال:اخبار درگوشی صرفا به نشر موضوعاتی می پردازد که از طریق دانشجویان و یا افراد مطلع در دانشگاه بدستش رسیده است و انتشار آن ها به معنای تایید خبر نمی باشد و در صورتی که دسترسی به منابع خبری فراهم شود به صورت تفصیلی به ارائه گزارش از آن می پردازيم.

*شنیده شده...

در یکی از دانشگاه های ارومیه بعضی اساتید با پرداخت مبلغی در حدود 500 هزار تومان به دانشجویان دکتری اقدام به مقاله سازی برای خود کرده اند که نکته قابل تامل تر آن پرداخت این هزینه ها از محل حساب دانشگاه بوده است.

*شنیده‌شده...

یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که در دولت قبل هم مسئولیت اجرایی رده بالایی داشته شدیداً به دنبال یارگیری از بین دانشجویان بوده تا جایی که حتی تماس‌های تلفنی از سمت وی با بعضی از دانشجویان فعال و تأثیرگذار در دانشگاه برای فعالیت در ستاد انتخاباتی وی برقرارشده است.

*شنیده‌شده...

عده ای با هدف نامعلوم(!) شایعه ضرب و شتم یکی از کاندیداهای اصلاح طلب که اتفاقا در دانشگاه هم مشغول تدریس هست را در جمع های دانشجویی مطرح کرده اند تا شاید اسم رسمی برای وی دست و پا کنند.

*شنیده‌شده...

مصاحبه معاونین و کارشناسان دانشگاهی با نسل برهان به مزاج یکی از آقایان مدیر خوش نیامده و تذکراتی را به یکی از این بندگان خدا حواله داده‌است که دیگر از این کارها نکند.

*شنیده‌شده...

یکی از مدیران دانشگاه صنعتی ارومیه که مسئولیت حساسی را نیز بر عهده دارد به‌زودی راهی سازمان استاندارد می‌شود و دانشگاه باید به فکر جایگزین مناسبی برای وی باشد.

*شنیده‌شده...

اخیراً شایعه‌ای از حضور یکی از فعالین سیاسی که دارای سابقه سوء امنیتی نیز است در جمع برخی از فعالین تشکل‌های دانشجویی در خارج دانشگاه صورت گرفته است که در صورت تکمیل مستندات آن گزارشی مفصل ارائه می‌شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از سايت خبري تحليلي نداي اروميه، تاریخ انتشار: - ، کد مطلب: -:www. nedayeurmia.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین