پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مدعی شد ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال رأی امروز مجمع این فدراسیون را تأیید کرده‌اند.

شعار سال: علی کفاشیان در حاشیه مجمع امروز (چهارشنبه) فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب در مورد اعتراض‌ها به رأی‌گیری انجام شده، اظهار داشت: ناظران AFC و فیفا در رأی‌گیری امروز حضور داشتند و روند انجام این کار را تأیید کردند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: تمام افرادی که آرا را می‌شمارند مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال و فیفا هستند. این‌طور نبود که چهار پنج نفر کاندیدا باشند، بلکه فقط دو نفر کاندیدا بودند که آرا با یک «آری» یا «نه» شمارش می‌شد. این کار خیلی راحت و با حضور ناظران انجام شد.

وی درباره بودجه در نظر گرفته شده برای فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: ما برای بودجه فدراسیون مبلغ 65 تا 70 میلیارد را پیش‌بینی کرده بودیم، اگرچه به عقیده من سالی 100 میلیارد برای اداره فدراسیون لازم است، اما چون امسال فوتبال‌مان با خشکسالی همراه بود این بودجه را در نظر گرفتیم. به‌هرحال روند کاری به این شکل است که اگر برای چهار ماه باقیمانده ببینیم با کمبود بودجه مواجه هستیم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنیم. حتی مدیریت در کل کشور هم به همین شکل است.

کفاشیان راجع به جریان حق پخش نیز خاطر نشان کرد: به‌هرحال قول‌هایی در این زمینه داده شده است.

او در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است با صداوسیما تعامل داشته باشند؟»، گفت: ما 10 سال است که داریم با آنها تعامل می‌کنیم. به نظر من باید یک تاریخی را برای صداوسیما مشخص کنند و اگر تا آن تاریخ آنها به تعهدات‌شان عمل نکنند، آن وقت یک تصمیم جدی بگیرند. به‌هرحال الان در دوره‌ای به سر می‌بریم که از طریق تلویزیون اینترنتی و شبکه‌های مخابراتی می‌شود بازی‌ را پخش کرد و تبلیغات گرفت. البته در این زمینه باشگاه‌ها باید خودشان را تقویت کنند. واقعاً این‌طور نمی‌شود با صداوسیما تعامل کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد زمان بازنشستگی خود نیز یادآور شد: من 15 سال پیش بازنشسته شدم. از آنجا که فدراسیون فوتبال مستقل است و نایب رئیسی آن هم شغل محسوب نمی‌شود، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در ارتباط با اینکه در نهایت جریان میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی به کجا کشید، خاطرنشان کرد: سال قبل ابتدا بحث میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های قطری، عربستانی و اماراتی مطرح بود و ما به این مسئله اعتراض کردیم که کنفدراسیون آسیا نباید وارد مسائل سیاسی کشورها شود. بعد از این موضوع عربستانی‌ها بحث امنیت کشورها را مطرح کردند و مدعی شدند که در ایران امنیت نیست که AFC هم بازی‌ها را در زمین بی‌طرف برگزار کرد. برای این فصل از مسابقات ما اعلام کرده‌ایم که امنیت کامل در ایران وجود دارد و ما باید از بازی‌های خانگی‌مان میزبانی کنیم. با توجه به این قضیه AFC قرار است گروهی را به ایران بفرستد تا امنیت ورزشگاه‌های ما را بررسی کرده و به آنها گزارش دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:1606742، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین