پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
از میان 46 داوطلب ثبت نام شده برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهاباد تنها 16 نفرصلاحیتشان مورد تائید قرار گرفت.

شعار سال:پس از بررسی وضعیت صلاحیت کاندیداها در هیات‌های اجرایی استان آذربایجان غربی اسامی نامزدهای انتخاباتی تائید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد اعلام شد.

تعداد کاندیداهای ثبت نام شده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 46 نفر بودند که دو نفر از آنها قبل از پایان مهلت نام نویسی از ادامه حضور در انتخابات کنار رفتند. حسن سالاری و سالار حسن زاده دو داوطلبی بودند که صلاحیتشان توسط هیات اجرایی شهرستان تایید نشد.

سر انجام روز یکشنبه 27 دیماه جاری با یک روز تاخیر اسامی 16 نفر از داوطلبان مهابادی که توسط هیات نظارت استان آذربایجان غربی صلاحیتشان مورد تائید قرار گرفته است اعلام شد.

اسامی 16 کاندیدای تایید صلاحیت شده در شهرستان مهاباد به این شرح است:

فاطمه آرمند، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین المل.

کیوان امید فر،کارشناس گسترش شبکه بهداشت و درمان مهاباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد آمار اقتصادی و مدرس دانشگاه است. وی در دوره گذشته هم کاندیدای مجلس شورای اسلامی بوده است.

ایوب بیژنی، مدرس دانشگاه، دارای دکترای حقوق بین الملل، مسئول امور حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد.

لقمان پیروتی، متولد 1355در مهاباد، دبیر آموزش و پرورش، دانشجوی دکترای ادبیات غنایی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، عضو انجمن خوشنویسان ایران.

قادر پیروتی اقدم، دانشجوی دکترای علوم تربیتی و مدرس دانشگاه.

احمد بهشتی، دارای مدرک فوق لیسانس فیزیک، وی اولین داوطلبی بود که با حضور در فرمانداری مهاباد نام خود را به عنوان نامزد شرکت در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه این شهرستان ثبت کرد.

قادر (خالد) چوپانی، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات، عضو سابق شورای اسلامی شهر مهاباد.

بایزید جنگلی، دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت، کارمند صداوسیمای مرکز مهاباد.

سیامند خلیلی، دارای مدرک کارشناسی ارشد.

رشید راسخی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت.

عبدالکریم طه زاده فر، مدرس دانشگاههای مهاباد و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی.

عایشه عبدالی، کارشناس ارشد روانشناسی، فعال مدنی، داوطلب هلال احمر و مدیر مهد کودک گولی هیوا.

پرشنگ فرهودی، دانشجوی دکترای زبان و ادبیات عرب و مدرس دانشگاه.

عبدالله قبادخانی، دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی.

حسین نصیری چیانه، کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی و مدیر و موسس آموزشگاه زبان آموز مهاباد.

سید محمد نمکی، دارای مدرک دکترای برنامه ریزی شهری و روستایی، محقق و مدرس دانشگاه.

کاندیداهای رد صلاحیت شده می‌توانند را در فرصت سه روزای که به آنها داده شده است، شکایت و اعتراض خود به شورای نگهبان اعلام کنند.

فرصت 20 روزه شورای نگهبان از 27 دی ماه برای دریافت شکایت از داوطلبین رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی درباره کلیه داوطلبان آغاز شد.

طبق تبصره 3 ماده 52 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورتی که نظر هیأت مرکزی نظارت مبنی بر رد صلاحیت داوطلبانی باشد که صلاحیت آنان مورد تایید هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه قرار گرفته است، داوطلبان می توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان تسلیم نمایند.

شورای نگهبان 20 روز پس از اظهارنظر هیأت مرکزی نظارت نظر قطعی و نهایی خود را در خصوص تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان به وزارت کشور اعلام می‌کند. این فرصت 20 روزه از 27 دی ماه آغازشده و 16 بهمن ماه پایان می‌یابد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از پايگاه خبري تحليلي مكريان، تاریخ انتشار: -، کد مطلب: -:www. mokrian.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین