پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
استاندار سمنان گفت: بازارچه‌های دائمی فروش محصولات مددجویان استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال: محمدرضا خباز صبح امروز در حاشیه خودروهای تحویلی مددجویان استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح اشتغال‌زایی مشارکت و همکاری دو نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق کارآفرینی مهر با پرداخت تسهیلات اشتغال، بیش از 760 شغل برای مددجویان و اقشار نیازمند و جویای کار ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی در جهت اشتغال روستائیان وجود دارد افزود: در آینده نزدیک کمیته امداد امام خمینی (ره) با مصوبه مجلس وظایف سنگین‌تری با واگذاری یارانه‌ها بر عهده دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در امر ازدواج و ایجاد اشتغال اقدامات مؤثری انجام داده است که البته با محدودیت‌هایی نیز در میزان پرداخت‌ها روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به اینکه بازارچه‌های دائمی فروش محصولات مددجویان در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: تحقق این امر زمینه ایجاد اشتغال برای این افراد را فراهم می‌کند.

خباز با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که دشمن می‌تواند به‌نظام اسلامی ما ضربه وارد کنند از کانال بیکاری است ابراز داشت: روزی دفاع نظامی از کشور از ضروریات بود و اگر در آن شرایط موفق و پیروز نمی‌شدیم امروز نظام اسلامی ایجاد نمی‌شد.

وی جنگ امروز را بر سر اقتصاد و فرهنگ ملت ایران دانست و گفت: امروز جنگ رودررو نداریم و باید با اشتغال دندان طمع دشمن را از کشور بکنیم چراکه دشمن بافاصله بین مردم و حاکمیت، رفتارهای خصمانه و دشمنی‌های خود را علیه نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

استاندار سمنان بیان کرد: کار کردن یک عبادت است کسانی که درراه اشتغال قدم برمی‌دارند باید بداند که این حرکت ارزشمند و خیرخواهانه آن‌ها در نزد خدا عبادت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 30 آذر 96، کد مطلب: 1607231: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین